در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از تزریق گاز در طرح گازرسانی به ۱۲۰ روستای سیستان و بلوچستان تا ۲۲ بهمن خبر داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ۷۵ درصد گاز کشور در ۱۳ پالایشگاه گازی پارس جنوبی فرآورش شده و به خطوط سراسری تزریق می‌شود.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
نقطه هشدار مصرف آب برای تهرانی‌ها ادامه مذاکرات آبی ایران و افغانستان، تزریق روزانه ۳۱۱ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
جولایی بابیان اینکه طی ۳روز گذشته از ابتدای مرداد روزانه حدود ۳۱۱میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های کشور تزریق شده است،اعلام کرد نیروگاه‌های متصل به شبکه گازهمچنان سوخت مایع استفاده نمی کنند.
با تزریق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی مسکن، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد.
تزریق روحیه مجانی به سبک مدیران استقلال؟
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه چلسی با یک اتهام جدید روبرو شده است.
داده‌های کارآزمایی بالینی جدید نشان می‌دهد تزریقی که با کمک به بازسازی دیسک‌های آسیب‌دیده ستون فقرات، کمردرد را تسکین می‌دهد، مزایای پایداری دارد.
مدیرعامل باشگاه سایپا برای دیدار با اعضای این تیم قبل از بازی با استقلال خوزستان در هتل المپیک حاضر شد.
محققان موفق شده اند الکترودها را در بافت های زنده پرورش دهند. همین امر زمینه را برای مدارهای الکترونیکی کاملا یکپارچه جهت درمان اختلالات عصبی فراهم می کند.
تزریق دزهای یادآور واکسن کرونا برای چه افرادی مفیدتر است؟
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۶.۵ درصد افزایش تزریق گاز از این مجتمع گازی به خطوط سراسری انجام شده است.
حساب اعضای تیم والیبال بانوان پیکان که به فینال رقابت‌های سوپرلیگ صعود کرده، در آستانه این دیدار شارژ شد.
باهوش اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق و بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن اتان در این مجموعه تولید شده است.
اوجی در خصوص اخباری مبنی بر صادرات گاز مایع در ماه جاری از سوی وزارت نفت تصریح کرد: هم‌اکنون گاز مایع (ال‌پی‌جی) «پروپان و بوتان» که به‌هیچ‌عنوان قابلیت تزریق به خطوط سراسری گاز را ندارد، در حال صادرات است، در زمینه تعهدهای صادراتی گاز نیز هم‌اکنون در حال کنترل هستیم.
احمد باهوش اعلام کرد که در ۲۳ روز سپری‌شده از زمستان امسال بیش از ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز از سوی این مجموعه به شبکه سراسری تزریق شده که این مقدار نسبت به مدت پارسال افزایش پنج درصدی داشته است
ساعت ۱۸ روز گذشته یک تانکر در حال تخلیه و تزریق اسید سولفوریک جهت خنثی‌سازی کاستیک ضایعات بود که در حین تخلیه مقداری از مواد در تانکر باقی ماند و به دلیل وزش باد، گاز در فضا منتشر و منجر به گازگرفتگی تعدادی از کارکنان از جمله راننده تانکر شد.
مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق گاز به سانتریفیوژها پاسخ درست و منطقی بود که باید در مقابل غربی‌ها می‌گرفتیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره تزریق گاز به صدها ماشین سانتریفیوژ،گفت: اراده ما، اراده مستحکمی است و برای لغو تحریم‌ها از هیچ گونه اقدامی که در راستای منافع ملت ایران است کوتاه نخواهیم آمد.
کمالوندی خاطرنشان کرد: این ماشین‌ها را نصب کرده بودیم و شروع عملیات بهره برداری از ۵۰۰ ماشین IR۶ پروسه‌ای ۱۰ تا ۱۵ روزه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ