مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ۷۵ درصد گاز کشور در ۱۳ پالایشگاه گازی پارس جنوبی فرآورش شده و به خطوط سراسری تزریق می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس انستیتو و دانشکده تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: رویداد ملی فناوری سلامت در فرآوری مواد غذایی پاییز سال جاری توسط انستیتو برگزار خواهد شد.
۹۵ میلیون تن از حدود ۱۲۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی کشور امکان فرآوری دارد.
۹۵ میلیون تن از حدود ۱۲۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی کشور فرآوری می شوند.
سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از فرآوری سالانه ۱۶ میلیون تن گچ در این استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از راه‌اندازی طرح افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت واحد فرآورش نفت میدان رامشیر و رسیدن آن به رقم ۷۵ هزار بشکه در روز خبر داد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ۴۰ طرح مکانیزاسیون گیاهان دارویی و آغاز احداث ۳ پالایشگاه بزرگ فرآوری گیاهان دارویی در کشور را مورد حمایت قرار داد.
مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم از پژوهش‌های مختلف مرتبط با «فرآوری زعفران» حمایت می‌کند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که در سال ۱۴۰۱ با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی، بیش از ۲۲۱ هزار و ۱۷۱ میلیون مترمکعب گاز در این مجموعه فرآورش شده است.
سمنان- استاندار سمنان گفت: واحدهای فرآوری معدنی استان در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید و اشتغال تسهیلات دریافت می‌کنند.
سراب- فرماندار سراب، از احداث اولین کارخانه صنایع فرآوری سیب زمینی در سراب خبر داد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به فصل سرد سال و پایداری تولید در این شرکت اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال حدود ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز در این شرکت فرآورش شده است.
باهوش، با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدام‌های شاخص، روزانه ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش می‌شود.
بیرجند- خراسان جنوبی با ۹۸ درصد تولید عناب ایران به عنوان پایتخت انحصاری این محصول مطرح است اما به دلیل خام فروشی و نبود صنایع تبدیلی سود دسترنج کشاورزان به جیب دلالان می‌رود.
محققان کشور موفق به تولید پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن با فرآوری غلات شدند که موثر در کاهش مرگ و میر کرونا است.
حتما به شما هم توصیه شده است که مصرف غذا‌های فرآوری شده را کاهش دهید، اما به علت مزه خوب این نوع غذاها، کاهش مصرف آن‌ها برایتان سخت بوده است؛ بنابراین لازم است که بدانیم غذا‌های فرآوری شده حتما ناسالم نیستند، اما به علت قند، چربی و نمک اضافه، بی‌ضرر هم تلقی نمی‌شوند.
مهدی حیدری در جریان بازدید از میدان نفتی آذر و بررسی پیشرفت‌های پروژه در تأسیسات واحد فرآورش مرکزی، تأسیسات سرچاهی از تحویل آن به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در آینده نزدیک خبر داد.
کنفرانس بین‌المللی نوآوری و فناوری تولید و فرآوری گیاهان دارویی ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای تأسیس این مجموعه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش شده است.
کرمان - سرمازدگی و سیل در استان کرمان موجب کاهش قابل توجه تولید محصول شده و عملا پسته‌ای برای فرآوری وجود ندارد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد از ۳۲ فناوری به دست آمده در بخش شیلات ۴۰ محصول دانش‌بنیان در حوزه فرآوری آبزیان تولید شده است.
مدیرکل طرح و برنامه سازمان زمین‌شناسی کشور از امکان افزایش ارزش سنگ‌های قیمتی در مرحله فرآوری و تراش تا یک‌هزار برابر خبر داد.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: بخش بزرگی از گیاهان دارویی در مشهد کشت می‌شود چرا که عمده مراکز فرآوری گیاهان دارویی در این شهرستان است.
مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با راه‌ندازی واحد مرکاپتان‌زدایی در این پالایشگاه، شاهد بهبود کیفیت میعانات و فرآورش حداکثری ۸۰ هزار بشکه میعانات گازی خواهیم بود.
یافته‌ها نشان دادند شرکت کنندگانی که ۲۰ درصد یا میزان بیش‌تری از کالری روزانه‌شان را از غذا‌های فوق فرآوری شده دریافت می‌کردند در مقایسه با افرادی که رژیم‌های غذایی حاوی غذا‌های فرآوری شده اندکی بودند کاهش بسیار سریع‌تری در عملکرد شناختی طی ۶ تا ۱۰ سال داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ