مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
شهروندانی که در طرح جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خرید خودرو، متقاضی محصولات بهمن موتور بوده و بر مبنای نوبت‌دهی وزارت صمت موعد تحویل آنها شهریور اعلام شده، فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند.
سیاست شرق‌گرایی یک‌سویه و غرب‌ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با کشور‌ها و قدرت‌های جهانی بدون توجه به الزامات ژئوپلیتیکی ایران خسارت غیرقابل جبرانی را به منافع کشور وارد ساخته و هزینه‌های گزافی را تحمیل می‌نمایند.
پردیس- سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل انشعابات آماده تحویل به مالکان است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که ۲۰ هزار واحد آن در پردیس و ۱۰ هزار واحد آن در سایر شهرهای جدید قرار دارد در دولت سیزدهم خبر داد.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا شهریورماه تعداد واحدهای تکمیلی و تحویلی در روستاها به ۱۹۰ هزار واحد خواهد رسید.
مارک تراورز (Mark Travers) روانشناس آمریکایی به ما توضیح می‌دهد که چگونه مثبت اندیشی زورکی و بیش از اندازه می‌تواند به سلامت روان ما آسیب بزند. اگر چه نفس مثبت‌اندیشی می‌تواند ابزاری قدرتمند برای پشت سر گذاشتن شکست‌ها و چالش‌های زندگی باشد، اما تحمیل کردن و همیشگی بودن آن ممکن است صدماتی به سلامت روان ما وارد کند و به ما اجازه ندهد که ریشه‌ی {حقیقی} مشکلات‌مان را پیدا کنیم. در اینجا سه دلیل برای اینکه چرا مثبت اندیشی زورکی آسیب زا است، بیان می‌کنیم:
رییس بنیاد مسکن گفت: در مجموع ۳۹۷ هزار و ۹۲۸ واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها اجرا شده و یا در حال اجراست که ۱۱۹ هزار و ۱۳۹ واحد تکمیل و تحویل شده است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت سیزدهم از ۲۳ درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، به میانگین ۶۰ درصد ارتقا و تکمیل اطلاعات دست یافته است.
مولوی شمس‌الدین پهلوان اعلام کرد حکومت افغانستان به زودی فهرست ایرانیان محبوس در افغانستان را تکمیل و روند تحویل این افراد به مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران را آغاز می‌کند.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این ۱۰ هزار واحد پس از تکمیل نهایی در فروردین ماه ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا سال ۱۴۰۲ واحدهای مسکن مهر را تکمیل و بدون نقص تحویل خواهیم داد.
محسن رضایی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور گفت: علت آنکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کاملا واقف نیستند عدم مشارکت کامل آن‌ها در اقتصاد است. اگر نصف فشار اقتصادی که به ایران وارد شده به اقتصاد کشور دیگری وارد شود؛ کمتر از 48 ساعت سقوط می‌کند. ما در جنگ کامل اقتصادی هستیم و اگر مردم در اداره اقتصاد و در مسائل مالی و پولی مشارکت داده شوند به این مسائل آگاه می‌شوند و مشارکت آنها بیشتر می‌شود.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
اکبر نیکزاد از تکمیل و تحویل ۱۳ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول خبر دادو گفت: بیش از یکهزار واحد باقیمانده که پیشرفت مناسبی دارندحداکثر تاشهریور ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل می‌شوند.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل ۶ پروژه دولتی و عمومی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۶۰ میلیاردتومان تا شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تحویل مسکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند.
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس در دست ساخت است که ۲۰۰ واحد تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل ۳۱۷ واحد مسکون مهر تکمیل شده در این شهر به متقاضیان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ