رئیس سازمان انرژی اتمی درباره تزریق گاز به صدها ماشین سانتریفیوژ،گفت: اراده ما، اراده مستحکمی است و برای لغو تحریم‌ها از هیچ گونه اقدامی که در راستای منافع ملت ایران است کوتاه نخواهیم آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که راه‌های دیپلماتیک برای باز پس گیری طلب ایران از کره جنوبی به نتیجه نرسیده است ما چاره‌ای جز پیگیری مطالبات از طریق داوری نداریم لذا دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به تصویب مجلس هم خواهد رسید.
فدوی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی، چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است لایحه برنامه هفتم توسعه خرداد ماه به مجلس ارائه شود و ما به سرعت جلسات کمیسیون تلفیق را تشکیل می‌دهیم.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ضمن تاکید بر اینکه مستندات و مدارک برای مقابله با ارائه به قوه قضائیه به منظور مقابله و برخورد با عاملین کشف حجاب باید دقیق، واضح و روشن باشد، ما خواهان اجرای قانون در مقابله با این پدیده هستیم.
جلیلی با بیان اینکه ما امروز درگیر جنگ فرهنگ و تمدن واقعی هستیم، تصریح کرد: وجود و ماهیت دفاع مقدس بدون بسیج نیرو‌ها و حضور گسترده، وسیع و دائمی مردم قابل تصور نبود و در جنگ فرهنگی نیز باید بتوانیم ساز و کار‌هایی برای حضور گسترده مردمی طراحی و اجرا کنیم. در حوزه سیاسی ما توانستیم نظامی را پایه ریزی کنیم که با همه نظام‌های موجود در دنیا فرق می‌کرد؛ مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یک مدل جدید را به جهان ارائه کرد و نهاد‌های مختلف مردم سالاری شکل گرفت.
رستمی با بیان اینکه ۴۴ سال ایستادگی این نظام نشان‌دهنده ارتباط انقلاب اسلامی با اراده الهی است، عنوان کرد: نظام ما در برابر هجمه‌هایی تاب آورده که تنها یکی از آن‌ها برای از پا در آوردن یک کشور کافی است. هر بار دشمن سعی کرده به ما ضربه بزند، نظام اسلامی ما قوی‌تر شده است.
رستمی با بیان اینکه ۴۴ سال ایستادگی این نظام نشان‌دهنده ارتباط انقلاب اسلامی با اراده الهی است، عنوان کرد: نظام ما در برابر هجمه‌هایی تاب آورده که تنها یکی از آن‌ها برای از پا در آوردن یک کشور کافی است. هر بار دشمن سعی کرده به ما ضربه بزند، نظام اسلامی ما قوی‌تر شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اکنون هم در شرایط کنونی جمهوری اسلامی هنوز هم معتقد به مذاکره است، معتقد است که روند مذاکره می‌تواند منجر به از سرگیری توافق شود، اما ما اعتقاد داریم که توافق در زمانی می‌تواند شکل بگیرد که اراده سیاسی مشترک نزد همه طرف‌ها از جمله دولت آمریکا وجود داشته باشد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما قصد داریم بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را بر اساس اقدامات حقوق بشری آن‌ها ارائه کنیم و این یک بسته مهم از تحریم‌ها علیه ایران است که مسئول رخداد‌هایی است که اخیراً علیه معترضان داخل ایران رخ داده است».
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: احساس‌برانگیزی مداحی در معرکه‌های حساس به داد کشور رسید. در دفاع مقدس، مداح‌ها و شاعرها توانستند فضا را آماده حماسه بزرگ کنند.
باقری‌کنی دریاره دور بعدی مذاکرات برجامی گفت: خبر جدیدی وجود ندارد. اما چارچوبی که ما در حال ادامه مذاکرات هستیم، بر اساس محور‌هایی است که بتوانیم مولفه‌های اصلی و اساسی مدنظر جمهوری اسلامی ایران را در فرآیند تدوین پیش‌نویس توافق مدنظر پیگیری کنیم و امروز هم در حال پیگیری است. یعنی هیچ تفاوتی با قبل نکرده است.
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ساختار پاسداری از شریعت اسلامی، تجارب مشروطه و آثار و لطمات آن در قانون اساسی اصلاح شده، بر واگذاری امور محلی به مردم تاکید کرد و گفت: جایگاه شوراهای اسلامی در قانون اساسی جایگاه ویژه ای است و می تواند طرح و لایحه به مجلس ارائه دهد.
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
علی اکبر گرجی نوشت: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه معطل امکانات و تجهیزات نمانده و هر زمان هر چیزی را اراده کرده به آن دست پیدا کرده است.
پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خداست که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
در اینکه کشور ما در زمینه خالی شدن از سرمایه انسانی با یک توطئه مشترک داخلی و خارجی مواجه است، تردیدی وجود ندارد. مقابله با این توطئه فقط با اِعمال اراده مستحکم مسئولان نظام از طریق برخورد قاطع با جریان‌های پردافعه داخلی میسر است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ