علیرغم گذشت ۸۴ روز از انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در بوسنی و هرزگوین، گروه های سیاسی این کشور موفق به تشکیل دولت نشده‌ اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
پرونده قضائی در رابطه با عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
خبرگزاری میزان: پرونده قضایی درخصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم یکی از بخش‌های دیجی کالا تشکیل شد.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
برخلاف اعلام باشگاه، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار نشده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد نماینده تهران از عدم حضور مسئولان دولتی در نشست غیرعلنی امروز مجلس پیرامون گرانی ارز گفت: مجلس شورای اسلامی فردا صبح پیرامون مساله ارز جلسه تشکیل خواهد داد و قطعا موضوع گرانی ارز از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به دلیل حضور نداشتن تعدادی از اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
عدم تشکیل جلسه از سوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر حاکی از این است که این کارگروه اهتمام لازم را در اتخاذ تصمیمات مربوطه در روزهای آلوده ندارد.
حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
از آغاز تشکیل دولت سیزدهم، نشانه های معناداری از عدم تسلط رئیسی بر مباحث اولیه علم اقتصاد وجود داشته است. نشانه هایی که نشان می دهد سیاست های اقتصادی دولت توسط افرادی در پشت پرده طراحی و رئیسی صرفا آنها را ابلاغ می کند.
مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ هزار و ۳۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی، گفت: عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی با یک بی نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول مواجهیم.
ائتلاف الفتح که از گروه های سیاسی عضو چارچوب هماهنگی (شیعی) محسوب می شود، اعلام کرد که در پی اصرار جریان صدر بر عدم گفتگو با جریان های سیاسی، دولت جدید عراق بدون حضور این جریان تشکیل می شود.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
خبرنگار و تحلیل‌گر روزنامه چینی مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد اقدام نظامی از جمله پاسخ‌های دولت چین به سفر احتمالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان خواهد بود.
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی حرفه‌ای و رونمایی از تازه‌ترین امکانات خودروهای سفارشی ایران خودرو در شرکت آپکو برگزار شد.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو
بیش از یک دهه پس از انحلال وزارت بازرگانی، حالا پس از انصراف مجلس از استیضاح فاطمی امین، وزیر صمت و قول و قرار میان روسای مجلس و رییس جمهور برای تفکیک بخش بازرگانی از بخش صنعت، زمزمه‌های تشکیل یا عدم تشکیل این وزارت خانه بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.
سازمان سینمایی: فعالیت شورای عالی سینِما در دولت‌های یازدهم و دوازدهم منحل و تعطیل شده بود. نخستین بار در دولت دهم شورای عالی سینما تشکیل شد که پس از مدتی در دولت‌های یازدهم منحل و موجودیت و مصوبه آن ملغی و باطل شده بود... هیچ مستنداتی در مصوبات دولت پیشین مبنی بر تصویب انحلال شورای عالی سینما نیست و اگر چنین مصوباتی که قاعدتاً باید به تایید رئیس جمهور وقت به عنوان رئیس شورای عالی سینما می‌رسیده، وجود دارد، «تابناک» امیدوار است این مستندات منتشر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ