مدیرعامل هلدینگ گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو از هدف‌گذاری برای گسترش فعالیت‌های تخصصی و توسعه بازارهای خارج گروه ایکیدو و شرکت‌های زیرمجموعه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تشکیل کمیته انتخابات در ائتلاف از تدوین و طراحی یک مدل برای رسیدن به گزینه‌‌های مطلوب در شورای ائتلاف خبر داد.
قائم مقام رییس جهاددانشگاهی برنامه های جهاد را در چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد در ۱۶ مرداد تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون ستاد ملی ترانزیت به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود و میزان ترانزیت بار تا انتهای برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون تن خواهد بود.
رئیس مجلس گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با برنامه ششم توسعه مغایرت ندارد و برای رأی گیری کلیات آن نیازمند دو سوم آرا نبودیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با برنامه ششم توسعه نیست.
یکی از اولویت‌های برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی، ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پرورش ماهی در قفس در قالب کنسرسیوم‌های دانش‌بنیان با هم‌افزایی حداکثری است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ‌ساختار فعلی وزارت صنعت، معدن و تجارت توان کنترل بازار را ندارد و قیمت‌گذاری کالا در کشورمان هم متولی مشخصی ندارد.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره نوسانات قیمت ارز داد.
علی مطهری گفت: در تشکیل دولت موقت انتخاب آقای مهندس بازرگان در درجه اول به پیشنهاد شهید مطهری بود. امام بر اساس اعتمادی که به شهید مطهری و شناختی که از مهندس بازرگان داشتند، این انتخاب را انجام دادند و ایشان را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کردند. برخی می‌گویند که تصمیم خوبی نبود، اما به نظر من، تصمیم کاملا درستی بود. این کار باعث شد که غربی‌ها مانع کمتری در راه پیروزی انقلاب ایجاد کنند و انقلاب به راحتی پیروز شود.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در برنامه نهضت ملی مسکن از تشکیل کمیته‌های تخصصی و فنی در شورای عالی شهرسازی و معماری و بررسی تخصصی اراضی همراه با آسیب شناسی مسکن مهر خبر داد.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: فسادستیزی خط قرمز حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی است.
شورای فنی بوکس برای تصمیم‌گیری درباره برنامه تیم‌های ملی و امور فدراسیون تشکیل می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته انتخاب ریاست دیوان محاسبات در مجلس خبر داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید وزارت بازرگانی تشکیل شود تا ما یک وزارتخانه تخصصی برای تنظیم بازار داشته باشیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از تورم، کمبود اقلام، چند نرخی بودن کالاها و کنترل بازار گله‌مند هستند و بر این اساس، باید وزارت بازرگانی تشکیل شود.
سران قوا پیگیری رصد برخی شاخص‌های مهم در برنامه هفتم توسعه را به کارگروه مشترک بین دولت و مجلس سپردند.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن تشریح ضرورت های تشکیل وزارت بازرگانی، تاکید کرد که باید با ابزار صادرات، تحرک در تولید و اشتغال را سامان دهیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر قرار است وزارت بازرگانی تشکیل شود، از یک طرف باید تولید مورد حمایت قرار گیرد و از طرف دیگر نباید شاهد واردات بی رویه و بدون حساب و کتاب باشیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موافق تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی است و قاعدتاً این موضوع در صورت تصویب در مجلس، دیگر ایراد بار مالی نخواهد داشت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موافق تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی است و قاعدتاً این موضوع در صورت تصویب در مجلس، دیگر ایراد بار مالی نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ