متا مالک فیس‌بوک گروهی را که در این شرکت برای بررسی میزان آسیب وارده به جامعه در صورت استفاده از محصولات آن تشکیل شده بود، منحل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مصوبه کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در ارتباط با ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه‌های کشور از دستورکار مجلس خارج شد.
انحلال کانون صرافان با واکنش‌های متعددی همراه بود. در همین زمینه محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس، به گفتگو با تابناک پرداخت و این تصمیم را ناشی از تعارض منافع مدیران بانک مرکزی دانست.
با اعلام نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال اگر باشگاهی نتواند در ۳ دوره متوالی مجوز حرفه‌ای بگیرد، منحل می‌شود.
با شایعه انحلال بورس کالا بازار سرمایه به یک وضعیت ریزشی قوی مواجه شد.
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد منحل شد.
قنبرزاده می‌گوید، قانون سقف قراردادها به باشگاه‌ها کمک می‌کند به سمت انحلال نروند.
قنبرزاده می‌گوید، قانون سقف قراردادها به باشگاه‌ها کمک می‌کند به سمت انحلال نروند.
نشست تدوین و شفاف سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال برگزار شد.
مدیر اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: توسعه سامانه نیما با استفاده از ظرفیت‌های مرکز مبادله ارز و طلای ایران در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.
عضو شورای شهر اول تهران، برخی از مسائل پشت‌پرده این شورای اصلاح‌طلب را که منجر به انحلال آن توسط دولت خاتمی شد، بازگو کرد.
نخست‌وزیر اسپانیا از تصمیم خود برای انحلال پارلمان کشورش پس از شکست در انتخابات محلی و برگزاری انتخابات زودهنگام در اول مرداد ماه خبر داد.
منابع کویتی امروز دوشنبه از فرمان امیری در انحلال پارلمان این کشور خبر دادند.
سپهبد قرنی در اواخر سال۵۷ حمله عراق را پیش‌بینی می‌کرد و نگران شایعاتی بود که درآن روز‌ها درباره تضعیف و حتی انحلال ارتش به گوش می‌رسید که ارتش ایران از هر سو هدف قرار گرفته بود. قرنی یک برنامه همبستگی مردم با ارتش ترتیب داد. سربازان در خیابان‌های پایتخت رژه می‌رفتند و شعارمی‌دادند: «ارتش فدای مردم» و گروهی از مردم در پاسخ آن‌ها می‌گفتند: «مردم فدای ارتش.» هدف سرلشکر قرنی از این کار بردن ارتش به میان مردم و بالا بردن روحیه سربازان بود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
«استفاده احتمالی ارتش اوکراین از تسلیحات شیمیایی در قالب جنگ با روسیه، انحلال پرابهام گروه نظامی خصوصی "موزارت" به عنوان یک شرکت آمریکایی فعال در جنگ اوکراین، و البته بازی دو جانبه دولت بایدن با مساله اعطای جنگنده‌های اف ۱۶ به اوکراین، سه اتفاق مشکوک و قابل تاملی هستند که جنگ اوکراین در روز‌های اخیر شاهد وقوع آن‌ها بوده و تحلیل آن‌ها جهت خوانشِ دقیق‌تر روند‌های جاری و آتی در قالب جنگ مذکور، کاملا ضروری است.»
شماری از معترضان در آمریکا با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار توقف اقدامات جنگ طلبانه کشورشان در اوکراین و مذاکره با روسیه شدند.
سخنگوی رسمی گروه اخوان المسلمین مصر گفت که این گروه هیچ گاه به فکر انحلال و یا تبدیل خود به یک انجمن مذهبی نبوده و نیست.
با تصمیم ولیعهد و حاکم شارجه، هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء امارات منحل شد.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
دادگاه عالی فدرال عراق موعد بررسی دعوای انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام را به تعویق انداخت.
نماینده حزب صادقون عراق گفت که درخواست‌های انحلال حشد شعبی یا ادغام آن در نهادهای دولتی یک دسیسه خارجی است که ما هرگز اجازه پیاده شدن این طرح را نمی‌دهیم.
با شیوع ویروس کرونا، جهان تغییراتی را تجربه کرد که بسیار وسیع بود و از امور روزمره زندگی تا مسائل کلان را شامل می‌شد. سلسله تغییراتی که سوالات زیادی به دنبال داشت، از جمله‌ این که آیا با تمام شدن کرونا، اوضاع به روال سابق بازخواهد گشت یا قرار است بسیاری از تغییرات برای همیشه با ما بمانند؟! سوالی که در نتیجه تامل در آن، «پساکرونا» مورد توجه عموم قرار گرفت.
انحلال تیمی که ۴۱ گل‌بخودی عمدی دریافت کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ