بنا به گفته یک رسانه آمریکایی، رئیس جمهور این کشور در جریان یکی از گفتگوهای خود با رئیس جمهور اوکراین با عصبانیت بر سر وی فریاد زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
اپل برای نخستین بار گزارش شفافیت اپ استور را منتشر و در آن آمار حذفیات و موارد رد شده را اعلام کرد.
دادستان تهران گفت: امروز ۱۱۵ نفر از قضات شعب مختلف دادستانی تهران به زندان زنان استان تهران رفتند و به درخواست‌های تمام مددجویان این زندان رسیدگی کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم در رسیدگی به درخواست‌های استیضاح وزرا بر اساس آیین‌نامه پیش رویم.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در ادعایی مداخله جویانه برخی درخواست های خصمانه علیه ایران را مطرح کرده است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع مشکلات و درخواست های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
یک مقام ارشد اوکراینی در ادامه درخواستهای این کشور برای دریافت کمکهای نظامی، خواستار دریافت زیردریایی و کشتی جنگی از آلمان شد.
وقتی به پرسپولیس آمدم پیامهای زیادی را در دایرکت اینستاگرام گرفتم که اغلب مربوط به درخواستهای هواداران پرسپولیس بود.
در روزهای اخیر همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست‌گرای افراطی در رژیم صهیونیستی با حضور آنها در کابینه نتانیاهو، درخواست های انتقام جویانه علیه جریان اپوزیسیون افزایش یافته است.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، درخواستهای لیورپول را نادیده گرفته است و رئال مادرید بیش از پیش به جذب بلینگام اطمینان دارد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پاسخگویی بیش از ۸۰ درصدی وزارت کار به درخواست‌های مردمی خبر داد.
با وجود درخواست های باشگاه نساجی و استقلال دیدار سوپر جام بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعطای جایزه نخبگانی به معلولان خبر داد و گفت: میزان درخواست های ارسالی برای دانش بنیان شدن مجموعه های فناور در کشور حدود ۳ برابر افزایش یافته است.
امباپه مجبور شد سکوت خود را بشکند و گفت: به هیچ وجه من درخواستی برای جدایی از پاری سن ژرمن ندارم و تمام اخبار مطرح شده در این زمینه شایعه است.
رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: چند هفته قبل با مراجعه مرد میان سالی به این پلیس، مبنی بر برداشت غیرمجاز ۹۷۰ میلیون ریالی از حسابش، مشخص شد این فرد به دنبال دریافت تماس واتس اپی مبنی بر برنده شدن در مسابقه رادیویی، درخواست‌های فریبنده شخص کلاهبردار را دنبال کرده است.
سرپرست سازمان فاوای شهرداری گفت: رسیدگی به درخواست‌های ۱۳۷، صحت‌سنجی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت طرح ترافیک از طریق پنجر واحد خدمات الکترونیک دولت محقق می‌شود.
وزیر دفاع نیوزیلند اعلام کرد درخواست های کمک تسلیحاتی اوکراین از سوی این کشور قابل تامین نیست.
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی گفت که کی یف از عدم پاسخ مثبت رژیم صهیونیستی به درخواست های چندین باره برای ارائه تسلیحات نظامی به اوکراین شوکه شده است.
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار گفت: تمام واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار گفت: تمام واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.
بنا به گفته وزیر دادگستری ترکیه، این کشور درخواست های خود را برای موافقت با الحاق سوئد و فنلاند به ناتو تکرار کرده است.
اهالی سینما، مستند و تئاتر در درخواست های متعدد خواستار واکسیناسیون برای از سرگیری فعالیت شان شد‌ه‌اند، چرا که هم محیط شان پرخطر است و هم در تولید فیلم و تئاتر استفاده از ماسک ممکن نیست؛ درخواستی که اگر قرار بر عادی شدن فعالیت‌های این بخش‌ها باشد، ضروری به نظر می‌رسد.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ