در هفته هایی که استقلال خوب بازی نمی کند و شانس قهرمانی اش در لیگ برتر کمرنگ شده روزبه چشمی یکی از خوب های استقلال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همشهری نوشت: رانندگان متخلف ایرانی به‌خاطر مبالغ واقعا خنده دار و کم جریمه‌ها معمولا به آن توجهی نمی‌کنند و اکثرا هم با افتخار می‌گویند که جریمه این بد رانندگی کردن‌شان را می‌پردازند.
مدیرعامل نساجی اعتراض هواداران به قیمت بالای بلیت را به حق دانست و از اصلاح قیمت‌ها خبر داد.
روزنامه کیهان نسبت به برخی مداحی‌ها در ایام محرم اعتراض کرده و با تشبیه آن‌ها به کنسرت مدعی شده که این سبک عزاداری زیر سر دشمن است!
مهدی ترابی در آستانه باز کردن دروازه پیکان بود اما توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد.
زاهدان- با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در حوزه کلانتری ۱۶ زاهدان، صدای تیراندازی‌ها قطع شده و به نظر می رسد آرامش به منطقه بازگشته است.
دانشمندان بریتانیایی توانستند صدای یک کاهن مصری را از روی مومیایی سه هزار ساله وی بازسازی کنند.
به نظر می‌رسد این رفتار‌های خلاف قانون اساسی که علیرغم تذکر‌های صریح و چند باره رهبری همچنان در حال تکرار است، نیازمند ورود جدی نهاد‌های نظارتی درون و بیرون مجلس بوده تا اگر چرخه باطل این اقدامات در همین دوره متوقف نمی‌شود، لااقل با حذف چنین افراد و اقداماتی، مجلس دوازدهم در تراز بالاتری از احترام به قانون اساسی شکل بگیرد.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، در آخرین دیدار خود در ورزشگاه پارک دو پرنس خداحافظی ناامید‌کننده‌ای داشت.
طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای بزرگ را به همراه خواهد داشت که شاید ابعاد آن در حد یک بحران ملی باشد. اگر از هم اکنون میزان پرداختی شاغلان به ازاری هر یک نفر بازنشسته ۳ نفر است، در یک دهه آینده شاهد مورد عجیب معکوس شدن تعداد بیشتر بازنشستگان به شاغلان خواهیم بود. یعنی تعداد کمتر شاغلان در کشور نسبت به مستمری بگیران بازنشسته
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالان حوزه دختران بر لزوم شنیده شدن صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران جهت توجه به مطالبات آن‌ها در این عرصه تأکید کرد.
منابع فلسطینی از بحرانی شدن اوضاع زندان مجدو در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
مگنتوسفر زمین، یک حباب مغناطیسی محافظ است که بخش بیرونی سیاره ما را در برگرفته و ما را در مقابل تشعشات مضر خورشید و همچنین طوفان‌های خورشیدی محافظت می‌کنند. این بخش جدایی ناپذیری از محیط فضایی است که سیاره ما را در برگرفته. دانشمندان می‌توانند رویداد‌های آب و هوای فضایی که بر زمین تاثیرگذار است را با درک ماهیت مگنتوسفر و خورشید پیش‌بینی کرده تا افراد برای رویارویی با این وقایع آماده شوند.
باشگاه مس رفسنجان از عملکرد داوری بازی این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر فوتبال انتقاد کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: راهپیمایی به عنوان یک نماد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا همبستگی مقاومت بتواند خودش را بیشتر نشان دهد.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.
گوستاوو واگنین می‌توانست گل دوم را به سپاهان بزند و کار را تمام کند اما تیرک دروازه مانع از ورود توپ او به دروازه شد.
سرخیو هررا، دروازه‌بان اوساسونا، نسبت به رفتارهای صورت گرفته با وینیسیوس جونیور واکنش نشان داد.
هواداران پاری‌سن‌ژرمن برخلاف دو مسابقه اخیرشان پس از دیدار با بایرن بازیکنان خود را تشویق کردند.
فقر گلزنی و مهاجم در فوتبال ایران این روزها با حضور یک مدافع در رده سوم جدول گلزنان مشهود‌تر از همیشه است.
شکستن قولنج انگشتان یکی از عادت‌هایی است که اکثر ما به آن مبتلا هستیم. حالا یک پزشک برای یک آزمایش طی ۵۰ سال ۳۶ هزار بار این حرکت را انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ