به تازگی ویدیوی خبرسازی از یکی از برنامه‌های کریم باقری منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین موشک بالستیک قاره‌پیمای اتمی عملیاتی شوروی به اسم R-5 پوبدا توسط صنایع هوافضای یوزماش طراحی و تولید شد، این صنایع پس از فروپاشی شوروی رونق خود را از دست داد.
صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
مرسدس‌بنز به رسم یادبود از کانسپت ویژن ۱۱۱ رونمایی کرد. این خودرو یادآور مدل C ۱۱۱ است که هیچگاه تولید نشد. این خودرو صرفا یک کانسپت بوده و نشان‌دهنده آینده مرسدس‌بنز است.
در کشور هند شرکت ولوو باس مدعی شده است که با تولید سری اتوبوس‌های ولوو در این کشور سرمایه گذاری عظیمی انجام می‌دهد و کشور هند به عنوان بزرگترین مرکز تولید در آسیا یاد کرد.
با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی امکان چاپ کردن و یا بهتر بگوییم تولید گوشت فراهم شده است.
آشنایی با تولید گوشت‌های مصنوعی در دنیا می‌تواند به درک بهتر این فراورده کمک کند.
آنطور که محققان دریافتند اورانگوتان‌ها می‌توانند با دهانشان همزمان دو صدای متفاوت تولید کنند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بازدید از نمایشگاه انجمن «ایده‌های قوی برای زمان جدید» روی صفحه مانیتور لمسی تولید داخل چهره‌ای کشید و آن را امضا کرد.
تلاش عجیب پرنده نر برای جلب توجه پرنده ماده با تقلید صدای انواع حیوانات را مشاهده می کنید.
پرنده مرغ زنگوله ای سفید نر به طور معمول با تولید صدایی در محدوده 116 دسی‌بل ارتباط برقرار می کند، اما قادر است برای جذب جفت احتمالی خود با شدت صوتی 125 دسی‌بل نیز آواز بخواند.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
ویدیویی از تقلید صدای جالب توسط یک سار اروپایی در یکی از شبکه های اجتماعی به ویدیویی داغ تبدیل شده است. در این ویدیو این پرنده به شکلی فوق العاده صدای صوت صاحب خود را تقلید می کند. منبع: خبرفوری
در حال حاضر، ربات‌های واقعی روزبه‌روز در دنیای واقعی محبوب‌تر می‌شوند و بسیاری از آن‌ها می‌توانند گفتار و حالت‌های چهره انسان را با دقت وهم‌آوری تقلید کنند.
گفتگو با یکی از اعضای باند ۶ نفره از سارقین، که به شیوه توپی زنی به خانه مردم وارد شده و اقدام به سرقت اجناس گرانبهای آن‌ها می‌کردند.
نحوه تولید اکسیژن توسط یک برگ در زیر میکروسکوپ را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
موشک کروز پاوه جدیدترین موشک کروز زمین‌پایه ایران که توسط نیروی هوافضای سپاه تولید شده با برد ۱۶۵۰ کیلومتر رونمایی شد. سومار، هویزه و طلائیه (ابومهدی) کروزهای زمین‌پایه ایران بودند که اکنون پاوه هم به آنها اضافه شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
یک شرکت فناوری لهستانی با استفاده از تکنولوژی دیپ‌فیک شبیه‌سازی صدا که می‌تواند همه حالت‌های احساسی انسان را با استفاده از هر صدایی تقلید کند، جهان فناوری را شگفت‌زده کرده است.
پنل خورشیدی شفاف یک فناوری پیشرفته است که انرژی نور را از پنجره‌ها یا هر سطح شیشه‌ای بدون توجه به زاویه جمع آوری و استفاده می‌کند. این پتانسیل را دارد که از نظر گسترش دامنه انرژی خورشیدی، بازی را تغییر دهد.
ویدئویی از یک زن خارجی که اقدام به تقلید از خوشحالی گل رونالدو می‌کند مورد استقبال هواداران النصر قرار گرفته است.
تقلید خنده‌دار جوکوویچ از مصاحبه معروف مسی را ببینید.
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
سباستین فیلورامو پسر نابینای ونزوئلایی با پیراهن فوتبال آرژانتین، روبروی پدرش نشسته است که دستان او را گرفته و به تقلید از حرکات مسی، روی ماکتی از زمین مقابل آن‌ها هدایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ