گفتگو با یکی از اعضای باند ۶ نفره از سارقین، که به شیوه توپی زنی به خانه مردم وارد شده و اقدام به سرقت اجناس گرانبهای آن‌ها می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخالفان بی‌حجابی که مقابل قوه‌قضاییه تحسن کرده‌اند در گفتگو با خبرنگاران از استدلاهای های خود گفتند و از نیروی انتظامی و قوه قضاییه درخواست مقابله با بی حجابی را داشتند. منبع: چندثانیه
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی گفت: من به همین دلیل وقتی که به گذشته بر میگردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفتگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم.
محمدعلی انصاری در گفتگو با برنامه حضور گفت: افرادی در کنار آقای منتظری و در دفتر ایشان بودند که با حضرت امام از جهت فکری و سیاسی زاویه داشتند. اینکه برخی‌ها از سر دلسوزی یا ساده‌لوحی خودشان را در معرض نفوذ‌ها و هجمه‌ها قرار می‌دهند یک آفت است.
علی جنتی فرزند آیت‌الله جنتی در گفتگو با برنامه حضور درباره تایید صلاحیت‌ها گفت: برخی افراد فسادشان بارز است اما یکباره تایید صلاحیت می‌گیرند.
المیرا شریفی مقدم در گفتگو با یک روانشناس در رابطه با موضوع آشنایی پیش از ازدواج در پاسخ به سوال روانشناس با اختلاف نظر مواجه شدند.
وحید قلیچ در گفتگو با خبرآنلاین گفت: آقای گل محمدی برای بنده پشیزی ارزش ندارد. منبع: خبرآنلاین
علی رضوانی در بدون تعارف به سراغ دختری رفت که شهید حمیدرضا الداغی از دست ارازل و اوباش نجاتش داده بود.
سرجیو برنی که برای گفتگو با تظاهرکنندگان به بزرگراه آمده بود، با مشت و سنگ مورد حمله رانندگان عصبانی قرار گرفت.
گفتگو با هواداران خانمی که بدون تهیه بلیط قصد ورود به داخل ورزشگاه را دارند.
زاکانی شهردار تهران در گفتگو تلویزیونی اظهار کرد: در مورد شهرداری دو نگاه وجود دارد؛ یگ نگاه، نگاه مدیریت شورای شهر قبلی بود. این‌ها علنا دنبال گران‌کردن تهران بودند که ماحصل این بود که کسی تهران نیاید و هر کسی هم که اینجاست برود.
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی‌ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک‌های زیادی می‌آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد.
وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار صداوسیما در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموزان و دستگیری عوامل مسمومیت توضیح داد.
پدربزرگ خوش‌لهجه آذری در گفتگو با احسان علیخانی گفت: می‌خواهم یک شعر برای آقای رئیسی بخونم. علیخانی در جواب او گفت: اون رو ولش کن، عاشقانه بخون./خبرفوری
محمد رضا باهنر در گفتگو با آخرین خبر گفت: مسئله اغتشاشات جمع شده، اما حل نشده، حکومت باید کار‌های سخت بکند، مردم باید مطمئن شوند که در حکومت تاثیر می‌گذارند. معتقد به اصلاح در چهارچوب قانون اساسی و اصل ۱۷۷ هستم. نیاز به یک تریبون آزاد برای اعتراضات مردم در چارچوب قانون داریم.
به خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی هنگام گفتگو در یک برنامه زنده تلویزیونی بحث برانگیز شده است.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
ریشه یابی اعتراضات را در گفتگو با علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری به شیوه برون رفت از وضعیت کنونی اشاره و تاکید می‌کند که یکی از دلایل وضعیت موجود نظارت استصوابی است.
جو بایدن با اعضای تیم ملی فوتبال آمریکا تلفنی گفتگو کرد تا برای آنها آرزوی موفقیت کند.
سجادی، فعال رسانه در گفتگو با برنامه تلویزیونی گفت: ما اپوزیسیون نداریم. اپوزیسیون خارج از کشور حرف مفت است. رضا پهلوی خودش را به یک لطیفه تبدیل کرده است.
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص فرار روس‌ها از بسیج عموم گفت: بگذار ۳۰ یا حتی ۵۰ هزار نفر فرار کنند. به نظرت اگر آن‌ها بمانند جزو مردمان ما هستند؟ پس بگذار فرار کنند! من نمی‌دانم تو به چه چیزی فکر می‌کنی، اما من در سال ۲۰۲۰ زمانی که مردم بلاروس در جریانات پس از انتخابات فرار کردند، اصلاً نگران نبودم. آن‌ها بعد‌ها التماس کردند که به کشور بازگردند. پس قطعاً فراری‌های روس هم بازمی‌گردند. اما در آن زمان تصمیم با توست که با آن‌ها چه کنی و چه تصمیمی برای‌شان بگیری. اینکه اجازه بدهی برگردند یا همان‌جایی که رفتند بمانند. در همین حال رسانه‌ها حرکات پای پوتین را، نشانه‌ای از اضطراب و نگرانی او تحلیل کرده‌اند.
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل در گفتگو با برنامه تلویزیونی از خودروسازان انتقاد کرد و گفت: خودرویی درست نکن که با هر کلیدی درش باز می‌شود. خودرویی درست نکن که اسباب سرشکستگی ملت باشد.
دین محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی در واکنش با رفتار‌های بعضی از مربیان لیگ گفت: کلوپ پیام من را سریع جواب می‌دهد آنوقت مربی لیگ دو برایم قیافه می‌گیرد و جواب سلام نمی‌دهد.
جنین پلاسخارت در دیدار با مقتدی صدر درباره تحولات اخیر عراق گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ