کتاب صوتی مارادونا با صدای عادل فردوسی‌پور منتشر شد. عادل فردوسی‌پور چهره محبوب نسل‌های مختلف این‌بار سراغ یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبالی تاریخ و شاید محبوب‌ترین آن یعنی دیه‌گو آرماندو مارادونا رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: باید کیفیت طراحی سوالات و نوع طرح سوال به صورتی باشد که ناظر به کتاب‌های درسی و اهداف آموزشی و متناسب با سطح و انتظار در نظام آموزش رسمی باشد.
در نشست نقد و بررسی کتاب «تغییر در حکمرانی قضایی»، موضوع تعداد لوایح در صف تایید مجلس و آمار چک‌های برگشتی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.
یکی از کاربران توئیتر با انتشار این تصویر نوشت: کتابی که فردوسی سروده اسمش شاهنامه‌اس نه فردوسی!
کتاب «میراث جهانی: معرفی آثار فرهنگی و طبیعی ایران در فهرست یونسکو» به نویسندگی روشنک ماسوری و تیم فصلنامه میراث و گردشگری گیلگمش در ۱۷۵ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شد.
نویسنده یک کتاب کمیک داستانی علمی - تخیلی که قرار است در ژاپن منتشر شود، اعتراف کرده که استعداد نقاشی وی در حد صفر است و از هوش مصنوعی برای این کار استفاده کرده است.
بیوگرافی خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، به قلم جواد رستم‌زاده منتشر شد.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
«اهل اردکانم» به عنوان دومین کتاب از مجموعه‌ «اهل ایرانم» برای معرفی شایسته‌ مقاصد گردشگری ایران در سده‌ نو در قالب محتوایی خلاق منتشر شد.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
پمپئو با طرح اینکه همچنان انتظار انتقام‌جویی ایران را دارد، در کتابش نوشته است: «ما می‌دانیم که ایران توانایی عملیات در داخل ایالات‌متحده را دارد بنابراین یک سال و نیم پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز پروتکل‌های امنیتی را حفظ می‌کنم.»
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از انتشار ویرایش ششم کتاب فناوری‌های نوین و مطرح در صنعت ساختمان خبر داد.
در ۲۲ شهریور ۱۳۳۲ دستور محاکمه مصدق و ریاحی، رییس ستاد ارتش مصدق، صادر شد. بازپرسی از مصدق از ۲۶ شهریور ۱۳۳۲ آغاز شد. اتهامات مصدق متعدد بود. جلیل بزرگمهر، وکیل مصدق در دادگاه در کتاب «مصدق در محکمه نظامی» خود می‌نویسد: «اتهام او سوءقصد به منظور برهم زدن اساس حکومت و ترتیب وراثت تاج و تخت سلطنت و تحریص مردم به مسلح شدن بر ضد قدرت سلطنت بود.»
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: انتظار مردم از آموزش و پرورش باید کتاب‌های درسی باشد نه مسائل حاشیه‌ای و پیش پا افتاده باشد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.
یک ماه پس از انتشار گزارش آن روزنامه کتابی به نام "مافیای آلبانیایی؛ تهدیدی برای اروپا" در فرانسه چاپ شد. این کتاب تصویری نگران کننده از اقدامات جنایی صورت گرفته توسط مافیای آلبانیایی را ارائه می‌داد که "حتی احترام زیادی را در میان خانواده‌های قدرتمند مافیایی در سیسیل ایتالیا برانگیخته است".
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما درانتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی غفلت کرده‌ایم و به همین دلیل امروز آمریکایی‌ها گاهی اوقات توانسته اند، خود را به‌عنوان منجی کشور ما در ذهن برخی از نوجوانان نشان دهند.
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ