حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: تحلیل‌های رهبری در خصوص اتفاقات اخیر در کشور قابل درک بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور موقت مالی اعلام کرد که این کشور خواهان همکاری با روسیه است.
رئیس جمهور روسیه از روابط رو به گسترش روسیه و امارات قدردانی کرد و روابط دو کشور را روبه گسترش و مهم توصیف نمود.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از ۵ سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
رئیس جمهور سوریه از همتای الجزایری خود برای پذیرش مجدد دمشق در اتحادیه عرب قدردانی کرد.
رئیس جمهور از کارکنان صنعت نفت به منظور شکستن تحریم ها قدردانی کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.
رئیس جمهور ضمن قدردانی از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی امسال جلوه‌های تازه‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور را به تصویر کشید.
رئیس جمهور سوریه از روسیه به دلیل کمک به زلزله زدگان در شمال این کشور، قدردانی کرد.
رئیس جمهور با قدردانی از وزیر کشور بابت حضور سریع در منطقه و تلاش برای رفع نیازهای آسیب‌دیدگان، از اقدامات مسئولان استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی در رسیدگی به وضع زلزله‌زدگان نیز ابراز رضایت کرد.
رئیس جمهور روسیه ازنقش کلیسای ارتدوکس در ایجاد وحدت و حمایت از نیروهای ارتش این کشور در نبرد با اوکراین قدردانی کرد.
رئیس جمهور با اشاره به توسعه همه جانبه روابط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بین دو کشور، پیگیری توافقات انجام شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب را خواستار شد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
رئیس جمهور در دو پیام جداگانه قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی کشتی فرنگی را تبریک گفت.
سردار قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه رئیس جمهور کشورمان در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت:مردم عراق هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و خدمات شایسته ای به زائران ارائه کردند تا چنین حماسه بزرگ و مهمی شکل بگیرد.
«عبدالفتاح السیسی» از تلاش طرف های عراقی برای توقف تنش ها و خشونت که منجر به کنترل سریع بحران در این کشور شد، قدردانی کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خنثی سازی تحریم‌ها از ابتدای استقرار دولت در دستور کار قرار داشت تا با این راهبرد، تحریم‌ها را کم اثر کنیم.
رئیس جمهور با قدردانی از دستاوردهای گرانسنگ دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی کشور، خواستار تسری الگوی صنایع دفاعی به سایر عرصه‌ها و صنایع در کشور شد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی، از بهبود امور و ایجاد امید و اعتبار برای این بانک قدردانی کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.
بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.
در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک دهم درصد و از ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ