صحبت‌های اولیانوف مبنی بر بن‌بست مذاکرات و همچنین حرف‌های افرادی، چون بلینکن مبنی بر مرگ نزدیک برجام نشان از آن دارد که روسیه نه‌تن‌ها کوشیده است که از اوکراین یک سرزمین سوخته به‌عنوان دشمنی که در آینده می‌توانست خطرساز باشد بسازد بلکه ایران را نیز طوری دیگر به سرنوشت اوکراین نزدیک کرده است. سرنوشتی که با مرگ برجام اقتصاد ایران را به فروپاشی کامل نزدیک و خطر جنگ را بر سر ایران تقویت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
اوکراینی‌ها یک هلیکوپتر تهاجمی کاموف Ka-52 روسی را در حومه روبوتینه (استان زاپروژیا) سرنگون کردند. منبع: ایران تایمز - جهان
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
مقامات منطقه کالوگا واقع در جنوب غربی مسکو از سرنگون کردن هفت پهپاد اوکراینی بر فراز این منطقه خبر دادند.
در این ویدئو قدرت مانور تانک روسی در نابود کردن هدف را مشاهده خواهیم کرد .
بر اساس داده‌های رسمی آژانس آمار ترکیه (ترک‌استات) که روز دوشنبه منتشر شد، روس‌ها در سال گذشته میلادی در دریافت مجوزهای اقامت صادر شده در ترکیه پیشتاز شدند.
۴ کشور اوکراین، کانادا، سوئد و انگلیس شکایت ضدایرانی خود را به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی در دیوان دادگستری بین‌المللی مطرح کردند.
در ادامه مواضع ضدایرانی کی‌یف، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین از شکایت این کشور به‌همراه کانادا، سوئد و انگلیس علیه تهران در دیوان دادگستری بین‌المللی به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد.
یک زن اوکراینی در مسکو به دلیل برنامه‌ریزی برای خارج کردن کودکان یتیم از مناطق جدید روسیه به آلمان بازداشت شد.
بر اساس اسناد فاش شده ایالات متحده و گزارش مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی، کیف به سرعت در حال تمام کردن مهمات برای سیستم‌های دوران شوروی خود است.
وزارت دفاع روسیه امروز از ساقط کردن یک فروند سوخو- ۲۴ اوکراینی توسط جنگنده متعلق به مسکو خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از ساقط کردن ۲ فروند جنگنده اوکراینی در ادامه عملیات ویژه نظامی این کشور در کی‌‎یف خبر داد.
رسول خادم اسطوره کشتی ایران در جدیدترین پست اشاره‌ای به پرواز ۷۵۲ کرده است.
وزیردفاع گفت: طرف اوکراینی هیچ مدرکی دال بر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ با این کشور در نشست فنی ارائه نکرد و آن را به جلسات بعد موکول کردند.
کارشناسان ایرانی و اوکراینی به منظور شفاف‌سازی درباره اتهامات مبنی بر استفاده از پهپادهای ساخت ایران علیه کی‌یف در جنگ روسیه با اوکراین، با یکدیگر ملاقات کردند.
رابرت مالی ادعا کرد: ایران تعداد محدودی پهپاد پیش از جنگ، نداد. آن‌ها ده‌ها فروند را همین تابستان منتقل کردند و نیرو‌های نظامی ایرانی اکنون با حضور در مناطق اشغالی اوکراین به روسیه کمک می‌کنند که از آن‌ها علیه غیرنظامیان اوکراینی استفاده کنند.
یک مقام اوکراینی که نخواست نامش فاش شود گفته است که اسرائیل اطلاعات مفیدی برای هدف قرار دادن پهپاد‌های ایرانی ارائه کرده است.
وزارت دفاع روسیه، از نقشه رژیم کی‌یف برای انجام یک عملیات تروریستی علیه غیرنظامیان اوکراینی و بی‌اعتبار کردن نیروهای مسلح روسیه خبر داد.
ریابکوف گفت: امریکا قادر به مذاکره نیست و با همکاری متحدان غربی‌اش، کی‌یف را مستقیما به انجام عملیات نظامی علیه اراضی‌مان تا آخرین اوکراینی برای وارد کردن شکست راهبردی به روسیه تشویق می کند.
ریابکوف گفت: امریکا قادر به مذاکره نیست و با همکاری متحدان غربی‌اش، کی‌یف را مستقیما به انجام عملیات نظامی علیه اراضی‌مان تا آخرین اوکراینی برای وارد کردن شکست راهبردی به روسیه تشویق می کند.
صدر اعظم آلمان، ولادیمیر پوتین را به دنبال کردن اهداف «امپریالیستی» متهم کرد و گفت آلمان همچنان در کنار اوکراینی‌ها خواهد بود.
فرماندار سواستوپل اعلام کرد که روسیه ۲ فروند پهپاد اوکراینی را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.
روز گذشته (پنج‌شنبه) رئیس جمهور ترکیه به شهر «لِویو» سفر کرده و با «ولودیمر زلنسکی» همتای اوکراینی خود دیدار کرد. اردوغان گفت که در دیدار با همتای اوکراینی خود، درباره تبادل اسیران جنگی بین کی‌یف و مسکو، و همچنین احتمال برقراری آتش‌بس و صلح در اوکراین رایزنی کرده است.
معاون اول رئیس کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری روسیه می گوید ناتو تا قربانی کردن آخرین اوکراینی در برابر روسیه خواهد جنگید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ