صدر اعظم آلمان، ولادیمیر پوتین را به دنبال کردن اهداف «امپریالیستی» متهم کرد و گفت آلمان همچنان در کنار اوکراینی‌ها خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان مدعی است که این کشور در جنگ اوکراین مداخله نخواهد کرد اما همچنان به تامین سلاح برای کی‌یف ادامه خواهد داد!
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کمک نظامی این کشور به تجهیز تسلیحاتی اوکراین همچنان ادامه می‌دهد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: امروزه دانش‌آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال ۱۴۰۳ اضافه می‌کنیم.
راه تیم ملی آلمان برای رستگاری در آستانه مسابقات یورو 2024 همچنان پر از دست انداز است.
عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان که پس از جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد انتقادهای زیادی را روانه این تیم کرده است.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
نشریه بیلد آلمان مدعی شد المپیک مارسی همچنان پیگیر جذب سردار آزمون است و باشگاه بایر لورکوزن مخالف جدایی مهاجم ایرانی خود نیست.
جنجال داوری بازی بوخوم و دورتموند همچنان بحث اصلی این روزهای بوندسلیگا است.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد کشورهای اروپایی به دلیل نداشتن استقلال، شهامت اظهارنظر درباره انفجارهای نورد استریم را ندارند.
وضعیت عجیب ژوائو کانسلو در تمرین امروز بایرن بازتاب زیادی در رسانه های آلمان داشت. خرید زمستانی بزرگ حالا به یک بازیکن منزوی تبدیل شده است.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
عصر امروز، چهارشنبه در لیگ ستارگان قطر، السد در ورزشگاه ثانی بن جاسم با نتیجه سه بر یک الغرافه را با درخشش بونجاح شکست داد.
وزیر امور خارجه آلمان تاکید کرد که همچنان بر سر مضمون کلی کلامش مبنی بر اینکه قاره اروپا باید در حمایت از اوکراین متحد باشد، می‌ایستد.
صدراعظم آلمان می‌گوید گفت‌وگوهای تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه مودبانه است و به علت اهمیت این گفت‌وگوها همچنان به این تماس‌ها ادامه خواهد داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم پدیده مه گرفتگی تا اواخر روز یکشنبه خبر داد.
وب سایت این خودروساز نشان داد که تسلا قیمت خودروهای الکتریکی پرفروش خود را در ایالات‌متحده و آلمان کاهش داده است و پس از عدم برآورد وال‌استریت برای تحویل در سه ماهه چهارم، استراتژی جدید تخفیف افراطی را گسترش داده است.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
واکنش رسانه ها به ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان همچنان ادامه دارد.
گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین احتمالی اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان، همچنان ادامه دارد.
البته تصمیم میلی‌متری و بحث برانگیز کمک داور در بازی موازی ژاپن مقابل اسپانیا، همچنان جای تامل دارد اما ...
مدیر شبکه توزیع گاز آلمان می‌گوید در صورتی که هوا در فصل زمستان سرد شود ذخایر گازی این کشور به سرعت خالی خواهد شد.
تمرینات اختصاصی سردار آزمون زیر نظر یکی از اعضای کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد.
دولت‌های آلمان و لهستان اعلام کردند که صدور روادید شنگن برای ایرانیان همچنان ادامه خواهد یافت.
آرمان رمضانی مهاجم تیم استقلال که در دیدار با نفت مسجد سلیمان مصدوم شد هم چنان به طور اختصاصی تمرین می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ