معاون اول رئیس کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری روسیه می گوید ناتو تا قربانی کردن آخرین اوکراینی در برابر روسیه خواهد جنگید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت روسیه در واشنگتن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: استفاده از سلاح‌های خوشه‌ای توسط رژیم کی‌یف علیه غیرنظامیان نشان می‌دهد که آمریکا در حال از دست دادن کنترل بر دست نشانده‌های خود است.
قالیباف بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صد‌ها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم. به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.
ترکیه در موضوع سوریه به روابط مطلوب با روسیه نیاز دارد و آنکارا سیاست موازنه خود را ادامه خواهد داد و برای همگرایی با غرب از مسکو فاصله نخواهد گرفت.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور سالهاست که در حال نبرد با دشمنان خود است.
وزیر امور خارجه ژاپن اعلام کرد: روسیه و چین در حال تقویت همکاری‌های نظامی در منطقه هستند.
مدیر معاونت منع گسترش و کنترل سلاح وزارت خارجه روسیه می‌گوید که تدوین سندی که بتوان آن را جایگزین توافق «استارت نو» کرد، در حال حاضر ممکن نیست.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
یک مقام اطلاعاتی لیتوانی به توان روسیه برای ادامه جنگ اشاره کرد.
برخی ناظران معتقدند که ادامه شکست در میدان نبرد ممکن است به سقوط پوتین منجر شود. به هر حال شکست روسیه در جنگ کریمه در قرن نوزدهم و شکست به ژاپن و افغانستان در قرن بیستم همگی موجب بروز تغییرات عمیق داخلی در روسیه شدند. جنگ جهانی اول طولانی و پرهزینه به آغاز انقلاب بلشویکی در سال ۱۹۱۷ میلادی دامن زد.
دوئل بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران در بازی حساس جام حذفی به سود یحیی گل‌محمدی شد اما مورایس از همین حالا برای هفته بیست و سوم لیگ نقشه می‌کشد.
سرمربی سابق تراکتور و حال حاضر سوچی روسیه، احتمال جذب بازیکن ایرانی برای تیمش را رد نکرد.
روزنامه وال‌استریک ژورنال گزارش داد که تحریم‌های غرب باعث شده تا جریان صادرات نفت روسیه به سمت آسیا تغییرمسیر داده و کشورهای خاورمیانه هم صادرات خود به اتحادیه اروپا را افزایش دهند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که روسیه به دنبال توسعه کیت‌هایی برای شناسایی ترمینال‌های استارلینک است.
یک رسانه غربی در گزارشی به تشریح ابعاد مختلف مسیری پرداخت که روسیه و ایران برای دور زدن تحریم ها از آن استفاده خواهند کرد.
نماینده دائم آمریکا در ائتلاف نظامی ناتو می‌گوید تبادل‌های راهبردی روسیه و چین برای این ائتلاف نگران‌کننده است و باید با آن مقابله کرد.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که روسیه در حال آماده‌سازی حملات موشکی جدید علیه این کشور است.
با گذشت بیش از دو هفته که نیروهای روسی مجبور به عقب‌‌نشینی از شهر خرسون شدند، نیروهای ویژه اوکراین اکنون در حال نبرد با روس‌‌ها در جزایر و باتلاق‌‌های جنوب غربی هستند و سعی می‌کنند آنها را از یک شبه‌‌جزیره استراتژیک حیاتی در دهانه رودخانه دنیپرو بیرون برانند. اینجا جایی است که به دریای سیاه می‌‌رسد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد این کشور می توانن تمامی دشمنان خود در نبرد با اوکراین را نابود کند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید دلیل بحران انرژی اروپا، سیاست‌های غرب بوده و حملات تروریستی به نورد استریم، با هدف قطع دسترسی اروپا به منابع ارزان انرژی انجام شده است.
وزارت خارجه روسیه در حال بررسی درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی اقدامات تحریک آمیز در خصوص خط لوله «نورد استریم» است.
یک مقام آمریکایی گفت که ایالات متحده به سرعت در حال کار برای ارائه قطعنامه است، اما جزئیاتی در مورد زمان رسمی شدن آن ارائه نکرد.
عیسی زارع پور گفت: این پروژه محرمانه بود و فشار‌های بسیار زیادی روی روسیه قرار داشت که این تکنولوژی را در اختیار ایران قرار ندهد و ما توافق کرده بودیم تا زمان پرتاب محرمانه بماند با این حال نخستین خبر توسط آژانس فضایی روسیه اعلام شد و در اولین خبری هم که منتشر شد اعلام کردند که ماهواره در روسیه ساخته شده است
بعد از سفر وزیر ارتباطات به روسیه و در خلال مذاکرات، صحبت‌ها و خبرهای غیررسمی از مذاکرات مقامات و سیاستگذاران اینترنت در ایران با مقامات «روس کام نازور» منتشر شد. خبرهایی که البته با جزئیات همراه نبود، اما با توجه به کارویژه نهاد «روس کام‌نازور» که در حوزه فیلترینگ و محدودسازی است، این شائبه تقویت شده است که روسیه در حال انتقال تجربیات خود در حوزه اینترنت به ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ