دو هیئت اصلی و تاثیرگذار در ورزش تهران، بدون رئیس و حتی سرپرست به کار خود ادامه می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
لوتار ماتئوس، در مصاحبه‌ای از بازیکنانی که انتظار دارد در فصل پیش رو بوندسلیگا درخشان ظاهر شوند نام برد.
مهاجم فصل گذشته استقلال از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و به زودی تیم خود را انتخاب می کند.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد شرایط جسمانی خود را به رییس جمهور توضیح داده و منتظر تصمیم نهایی آیت الله رییسی است.
به احتمال فراوان طی روزهای آینده شاهد جدایی علیرضا رضایی گلر استقلال از این تیم خواهیم بود.
با حضور علی خطیر و استعفای حجت کریمی اعضای هیات مدیره استقلال همچنان 4 نفر باقی ماندند.
حجت کریمی، سرپرست سابق استقلال با انتشار پیامی معنادار در صفحه اینستاگرام خود بار دیگر حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی کشور را عامل شرایط نامطلوب استقلال معرفی کرد.
باشگاه مس کرمان درباره روند انتخاب و معرفی سرمربی جدیدش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
باشگاه الاتحاد با انتشار یک عکس تایید کرد که کریم بنزما، ستاره فرانسوی‌ای که به تازگی به خدمت گرفته، با پیراهن شماره 9 این تیم به میدان خواهد رفت.
هنرمندان منبت کار گلپایگانی انتظار داشتند، پس از ثبت شهر ملی منبت، بازارچه ای که داخل پارک جنگلی ایجاد شده، رونق بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و گلپایگان از معرفی هنرش در سطح ملی باز ماند.
دادگاهی در آرژانتین روز سه‌شنبه تایید کرد که محاکمه هشت نفر که در مرگ دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، مسئول بوده‌اند برگزار خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شود.
طبق اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی میزبان رقابتهای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۳ به زودی با هماهنگی و تصمیم اتحادیه جهانی و شورای کشتی این قاره معرفی خواهد شد.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را معرفی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر جدیدی برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس معرفی کند.
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
انتظار می رود که از بین عبدالله ویسی و سهراب بختیاری زاده، یک نفر هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی نفرات مدنظرش برای اردوی اتریش را امروز ظهر اعلام خواهد کرد.
گوشی هوشمند موتورولا اج ۲۰۲۲ جدیدترین گوشی میان رده موتورولا به تازگی عرضه شده است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در جهان است که با چیپست دایمنسیتی ۱۰۵۰ مدیاتک که بر پایه فرآیند ۶ نانومتری طراحی شده است، عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که بهترین عملکرد را ارائه دهد.
از آنجایی که او در این مبارزات، خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.
نماینده مجلس گفت: انتظار می‌رود رییس جمهوری بدون لحاظ کردن سقف قانون برای معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرف هفته‌های آینده وزیر پیشنهادی را به محلس معرفی کند. سرپرست فعلی این وزارتخانه اساسا هیچگونه تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ