باشگاه الاتحاد با انتشار یک عکس تایید کرد که کریم بنزما، ستاره فرانسوی‌ای که به تازگی به خدمت گرفته، با پیراهن شماره 9 این تیم به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکم شهریور ماه، موعد معرفی میلاد سرلک به نظام وظیفه برای خدمت سربازی است.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
هال سیتی با مهاجم ایرانی خود آماده اولین بازی چمپیونشیپ انگلیس است.
رضا اسدی هافبک مهاجم جدید سپاهان با شماره غیر منتظره‌ای در مراسم رونمایی پیراهن سپاهان معرفی شد.
آبی ها تا نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید فاصله چندانی ندارند و باید تکلیف دروازه خود را مشخص کنند.
باشگاه بارسلونا با سبکی که این روزها در فوتبال اروپا شایع شده شمارش معکوس برای معرفی ستاره جدید خود را آغاز کرد.
بهترین پاسور فصل اخیر لیگ برتر شماره خاص تراکتور را بر تن می‌کند.
شماره ۱۰ تیم فوتبال امید ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین مقابل سوریه معرفی شد.
فران گارسیا که سه روز پیش انتقالش به رئال رسمی شده بود، امروز در برنابئو به هواداران معرفی شد و پیراهن شماره 20 وینیسیوس را نیز بر تن خواهد کرد.
رئال مادرید با جدایی کریم بنزما به دنبال معرفی شماره 9 جدید سفیدپوشان است و در تابستان امسال شاهد اتفاقات زیادی در لیست این تیم خواهیم بود.
پرسپولیس و مس کرمان دیدارهای خاطره انگیز زیادی را در طول سالهای حضور تیم کرمانی در لیگ برتر برگزار کردند.
طبق تصاویر منتشره از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشخص می‌شود نیروی دریایی چین با ناوشکن Nanning (با شماره بدنه ۱۶۲) و نیروی دریایی روسیه با ناو آدمیرال گورشکوف (با شماره بدنه ۴۵۴) به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شده اند و در روز‌های آینده به مدت ۳ روز، نسبت به اجرای تمرینات مختلف دریایی شامل رزمی و امداد و نجات اقدام خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و ویژگی‌های مهم شناور چینی، ابتدا معرفی و بررسی تجهیزات آن، اهمیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:ما به عنوان پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق هستیم و باید ببینیم کدام شماره بهتر است به عنوان شماره واحد امدادی معرفی شود.
کریم باقری فوتبالیست سابق کشور یکی از این افراد است که شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مردمی در صحفحه اینستاگرام معرفی کرده بود اما صبح امروز اعلام کرد شماره حساب وی مسدود شده است.
در پی توهین اخیر به علی دایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه افق صداوسیمای ایران، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی با انتشار ویدئویی از چند گل خاطره‌انگیز شماره ۱۰ ایران، او را اسطوره و نماد فوتبال قاره آسیا معرفی کرد
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به عنوان بهترین دیدار با غنا معرفی شد و در این زمینه هم یک رکورد جالب از خود بر جای گذاشت.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی عصر روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
راند سوم مسابقات سرعت در پیست آزادی با معرفى نفرات برتر به پايان رسيد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به ۴فقره کلاهبرداری از طریق ارائه رسید جعلی به فروشندگان اجناس اعتراف کرد و گفت مدتی پیش با افرادی آشنا شده و آن‌ها نرم‌افزاری را به او معرفی کردند که با وارد کردن شماره کارت و مبلغ در آن، یک رسید جعلی ارائه می‌دهد که قابلیت ارسال به دیگران را دارد.
پورتو در شب دبل مهدی طارمی توانست حریف خود را با نتیجه پنج بر یک شکست داده و خود را به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی معرفی کند.
رابرت لواندوفسکی با شماره ۹ به عنوان خرید جدید تیم بارسلونا معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ