عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
آیت الله نوری همدانی : خدمت‌رسانی و اقدامات در این زمینه در زندگی و سفره مردم نمایان باشد. متاسفانه گرانی مسکن و بالا بودن اجاره بها یکی از دغدغه های مردم شده است باید متولیان مسکن هر چه سریع‌تر تصمیم و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات مسکن و مسائل پیرامون آن داشته باشند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه سریعتر لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود.
سکسکه‌های کوتاه مدت اغلب بدون انجام هیچ عمل خاصی بعد از چند دقیقه رفع می‌شوند. اما برخی روش‌ها می‌توانند به رفع سریع‌تر این مشکل کمک کنند.
وزیر کشور گفت: باید مدت زمان انتظار پشت مرزها برای زائران در اربعین کاهش یابد و بتوانیم هر چه سریع‌تر زوار را از مرزها عبور دهیم.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید سیستم‌های ایجاد کالابرگ در سراسر کشور را هر چه سریع‌تر راه‌اندازی کرده تا مردم بتوانند کالاهای اساسی را با قیمت مناسب بخرند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: باید هر چه سریع‌تر دلایل مسمومیت دانش آموزان برخی شهرهای کشور توسط مسئولان امر مشخص و با عوامل این اتفاق برخورد جدی شود.
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت دانش‌آموزان تاکید کردند که باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
با غیبت محمد کریمی مورایس باید هر چه سریع‌تر افکار خود را برای انتخاب جانشین این بازیکن به نتیجه برساند.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: باید مناقشات گازی با ترکمنستان هر چه سریع‌تر حل شود، چرا که مردم از ما توقع حل مشکل قطعی گاز و برق را دارند.
پیشکسوت دوچرخه‌سواری ابراز امیدواری کرد که فدراسیون این رشته هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی مدیریتی خارج شود و رئیس جدید خود را بشناسد.
نخست وزیر فنلاند اعلام کرد کشورهای ترکیه و مجارستان باید هر چه سریعتر درخواست عضویت این کشور در ناتو را  تصویب کنند.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید هر چه سریعتر رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو را قطع کرده به دوران حضور او در اولدترافورد پایان دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولان اجرایی خواست هر چه زودتر مدارس و منازل منطقه زلزله زده خوی سر و سامان داده شود.
مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.
اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد به رونالدوی ۳۷ ساله هشدار داده در صورتی که نتواند خود را هر چه سریع‌تر به شرایط آرمانی‌اش برساند، باید به نیمکت‌نشینی در این تیم عادت کند.
«اگر آمریکا همچنان در خاک سوریه باقی بماند، احتمال اینکه تلفاتی جدی به نیرو‌های آمریکاییِ حاضر در این کشور وارد شود وجود دارد. دولت بایدن باید هر چه سریع‌تر از وقوع یکچنین فاجعه‌ای جلوگیری کند.»
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان نظارت مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها جنبه صوری پیدا کرده و باید هر چه سریع‌تر درباره آن چاره اندیشی شود.
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
پرداخت قرادادهای چندمیلیاردی از جیب مردم هنر نیست و هر چه سریع‌تر باید جلوی این ولخرجی را گرفت و فوتبال حرفه‌ای را بر پایه توان واقعی بخش خصوصی استوار کرد تا به رشد و توسعه واقعی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ