فدراسیون بین‌المللی فوتبال سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی قبل از جدایی از پاری سن ژرمن با کنایه به تیم فرانسوی به کیلیان امباپه گفته بود که لیاقت حضور در یک تیم موفق و بزرگ را دارد.
همکاری لیونل مسی و کیلیان امباپه در بازی مقابل آنژه در نیمه اول پایه‌گذار دو گل تا به اینجای مسابقه بوده است.
لیونل مسی و کیلیان امباپه دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن در دیدار امشب تیم‌شان مقابل لانس در نیمه اول گلزنی کردند تا نقش مهمی در برتری پاریسی‌ها در این نیمه داشته باشند.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
دقایق پایانی نیمه اول دیدار پاریس و برست به خاطر مختل شدن دید بازیکنان برای لحظاتی متوقف شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
حالا که مشخص شده امباپه و مسی می‌توانند در مقابل بایرن مونیخ بازی کنند معلوم شد که حق با یولیان ناگلزمان بود که گفته بود شایعات درباره مصدومیت ستاره‌های پاریس بلوف بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مدعی شده است که هیچ مشکلی بین او و کیلیان امباپه نیست.
دو ستاره پاری‌سن ژرمن در جریان تساوی 1-1 مقابل رنس در هفته بیستم لیگ فرانسه، نمره پایینی ثبت کردند.
پاری سن ژرمن ممکن است پس از مشاجره با شهردار پاریس بر سر خرید احتمالی ورزشگاه، پارک دو پرنس را ترک کند.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
لیونل مسی و کیلیان امباپه که دیشب در دوئلی سخت در فینال جام جهانی درگیر بودند بعد از استراحتی 10 روزه به پایتخت فرانسه می‌روند تا در تمرین پی‌اس‌جی حاضر شوند.
در بازی فینال جام‌جهانی به پشت صحنه برنامه «جام ۲۲» در شبکه ورزش رفتیم و هیجان این رقابت را از زاویه‌ای متفاوت روایت کرده‌ایم.
فهرست جدول برترین گلزنان جام جهانی با صدرنشینی انفرادی ستاره فرانسه تکمیل شد.
کیلیان امباپه و لیونل مسی در میدان حسابی از خجالت یکدیگر درآمده اند.
ورزشگاه لوسیل میزبان دوئل فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
ورزشگاه لوسیل میزبان دوئل فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
روزنامه اکیپ با تصویری از دو فوق‌ستاره بازی فردا به استقبال فینال جام جهانی رفته است.
لیونل مسی و کیلیان امباپه در میان سریع‌ترین بازیکنان جام جهانی قرار دارند و فردا تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان در فینال جام جهانی خواهند بود.
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.
امباپه رکورد ۱۱ساله مسی را شکست
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، در مصاحبه ای اختصاصی با فرانس فوتبال، در مورد مسائل مختلف از جمله شایستگی کریم بنزما، نقش رئال در توپ طلا و استرس لیونل مسی قبل از توپ طلای هفتم صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ