با حضور علی خطیر و استعفای حجت کریمی اعضای هیات مدیره استقلال همچنان 4 نفر باقی ماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درخصوص انتقادات و نگرانی‌ها نسبت به لایحه عفاف و حجاب و شیوه رسیدگی براساس اصل ۸۵ قانون اساسی، گفت: این لایحه جمع‌سپاری شده و همه نظر دادند، یعنی عام و خاص. فکر نکنم لایحه و طرحی را به اندازه این لایحه مردم بشناسند.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق مجلس از تصویب کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
شاهرود_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برخورد دو تریلی و یک سواری پیکان در محور شاهرود_طرود حادثه آفرید، گفت: در این حادثه پنج عضو یک خانواده جان باختند.
احتمال دارد یک پیشکسوت استقلال به عضویت هیات مدیره این باشگاه دربیاید.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
امسال در تقویم همه کشور‌ها روز چهارشنبه ۲۹ شعبان بوده و پنج شنبه سوم فروردین اول ماه رمضان است.
عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از مسائلی که از ابتدای ورود به شورا پیگیر آن بودیم بحث مسائل قضائی و حقوقی شهرداری بود که ۲۵ هزار پرونده در این خصوص وجود داشت.
بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
بایستروس یکی از پرافتخارترین تیراندازان عضو این فدراسیون بود و یک ماه و نیم پیش در قالب تیم تیراندازی اسپانیا در رقابت‌های جهانی پاتایا شرکت کرد که مقام پنجم را به دست آورد. "
پلیس شهر «اینوک» در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.
پلیس شهر «اینوک» در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.
عضو هیات علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: در این موسسه توانستیم برنامه ۵ ساله در زمینه امنیت غذایی را در ۴ محور تدوین کنیم.
عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در مسابقات دسته ۸۱ کیلوگرم گروه B به عنوانی بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد اما موفق شد رکورد ایران در حرکت یک ضرب را جابجا کند.
بنا به گفته‌ی محققانِ دانشگاه پِکینگ، بررسی بیولوژیکیِ استخوان‌های اسکلتِ یک زن، قطع عضو به علل پزشکی و دیگر علل را رد کرده و نشان داده است که قربانی حداقل پنج سال پس از اجرای مجازات زنده مانده است.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورا با ساخت و ساز غیر مجاز به صورت جدی مقابله می کند و از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۵ جلوگیری شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که بر اساس آن نمایندگان از پنج وزیر دولت سوالاتی خواهند پرسید.
کامرانی فر به پایان دوره مدیریتی‌اش رسید و حالا باید دید تکلیف میرشاد ماجدی که دوباره به یک عضو هیئت رییسه تبدیل شده چه می‌شود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان با بررسی قوانین پنجم و ششم توسعه اذعان کرد بعضی پیشنهادات مسئولین سیما در خصوص درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال مغایر با قانون است
تایباد ـ رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: پنج عضو یک خانواده در یک استخر کشاورزی در جنوب شهرستان تایباد غرق شدند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ