به احتمال فراوان طی روزهای آینده شاهد جدایی علیرضا رضایی گلر استقلال از این تیم خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوتار ماتئوس، در مصاحبه‌ای از بازیکنانی که انتظار دارد در فصل پیش رو بوندسلیگا درخشان ظاهر شوند نام برد.
مهاجم فصل گذشته استقلال از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و به زودی تیم خود را انتخاب می کند.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد شرایط جسمانی خود را به رییس جمهور توضیح داده و منتظر تصمیم نهایی آیت الله رییسی است.
انتشار ویدیوی معرفی تیم پاری سن ژرمن در بازی محبوب ویدیویی بدون کیلیان امباپه جنجال‌ساز شد.
با حضور علی خطیر و استعفای حجت کریمی اعضای هیات مدیره استقلال همچنان 4 نفر باقی ماندند.
باشگاه مس کرمان درباره روند انتخاب و معرفی سرمربی جدیدش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
باشگاه الاتحاد با انتشار یک عکس تایید کرد که کریم بنزما، ستاره فرانسوی‌ای که به تازگی به خدمت گرفته، با پیراهن شماره 9 این تیم به میدان خواهد رفت.
هنرمندان منبت کار گلپایگانی انتظار داشتند، پس از ثبت شهر ملی منبت، بازارچه ای که داخل پارک جنگلی ایجاد شده، رونق بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و گلپایگان از معرفی هنرش در سطح ملی باز ماند.
کتاب «میراث جهانی: معرفی آثار فرهنگی و طبیعی ایران در فهرست یونسکو» به نویسندگی روشنک ماسوری و تیم فصلنامه میراث و گردشگری گیلگمش در ۱۷۵ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شد.
دادگاهی در آرژانتین روز سه‌شنبه تایید کرد که محاکمه هشت نفر که در مرگ دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، مسئول بوده‌اند برگزار خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شود.
بعد از مدت‌ها انتظار، فدراسیون فوتبال، گزینه مورد نظر خودش را برای هدایت تیم ملی، در هفته گذشته، معرفی کرد.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را معرفی کرد.
دو هیئت اصلی و تاثیرگذار در ورزش تهران، بدون رئیس و حتی سرپرست به کار خود ادامه می دهند.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
اینکه تیم ملی فوتبال در همه ادوار جام جهانی، پیش از اعزام به دیدار ریاست جمهوری رفته، امری طبیعی است، اما انتشار عکس‌ها و نقل قول‎‌هایی از آن دیدار که بازیکنان تیم ملی را منفعت طلب معرفی می‌کند و دغدغه‌شان را سکه‌های دریافتی از نهاد ریاست جمهوری می‌داند، موضوعی است که می‌توانست در فعالیت‌های رسانه‌ای مدیریت شود و از مخدوش شدن چهره ملی‌پوشان در شرایط فعلی اقتصادی جامعه، پیش از اعزام به جام جهانی جلوگیری کند.
اینکه یحیی چرا باید به کمیته انضباطی برود، برگرفته از انتقادی است که او چند روز پیش از دیدار ملی‌پوشان ایران با ابراهیم رئیسی داشته است. او با انتشار تصاویری، از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد که چرا در دیدار با رئیس‌جمهور، فرصت مطرح‌کردن مشکلات موجود را از دست داده‌اند و به بیان آن نپرداخته‌اند. یحیی با اشاره به همین مورد از این گفت که نمره معرفت آن‌ها صفر شده است
تیم ملی فوتبال قطر هم با انتشار یک کلیپ، بازیکنان تیم ملی که قرار است در جام جهانی به میدان بروند را معرفی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر جدیدی برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس معرفی کند.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
انتظار می رود که از بین عبدالله ویسی و سهراب بختیاری زاده، یک نفر هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرد.
تیم ملی والیبال ایتالیا با شکست لهستان به عنوان قهرمان مردان جهان ۲۰۲۲ معرفی شد تا لاجوردی‌پوشان این کشور پس از ۲۴ سال انتظار، بار دیگر به مدال طلای ارزشمند جهان دست یابند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی نفرات مدنظرش برای اردوی اتریش را امروز ظهر اعلام خواهد کرد.
از آنجایی که او در این مبارزات، خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ