به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی و تیم امید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاظم برجلو، بازیکن اسبق تیم‌ ملی و باشگاه سایپا به عنوان دبیر انجمن آمادگی‌جسمانی ایران، انتخاب شد.
ملی‌پوش سابق کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی‌گیران حاضر در تیم ملی به لحاظ تجربه و مدال‌آوری از مربی روس بالاتر هستند گفت: حضور او در تیم ملی توهین به جامعه کشتی است.
برای نتایج گل گهر سیرجان بعد از انتخاب مربی تیم ملی ایران به جای امیر قلعه‌نویی نمی‌توان واژه‌ای به جز فاجعه انتخاب کرد.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با مربی خارجی نتوانستیم موفق باشیم گفت: اگر می خواهیم با مربی ایرانی موفق باشیم باید حریفان قویتری را برای تیم ملی انتخاب کنیم.
طبق اطلاعات به دست آمده، مذاکرات ابتدایی برای اضافه شدن یک مربی پرتغالی به تیم ملی ایران انجام شده است.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
سرمربی فولاد نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و اتفاقات داوری امروز بازی با استقلال واکنش نشان داد.
فدراسیون بسکتبال عراق هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر خود را به یک مربی ایرانی سپرد.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
با توجه به خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران و نزدیکی نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، جواد علیزاده کارتونیست روزنامه هم‌میهن، علی دایی را گزینه‌ای مناسب برای این تیم دانسته و به نادیده گرفتن دایی انتقاد کرده است.
23 بهمن نشست اعضای هیات رئیسه در شهر چوار برگزار می شود و قرار است، در این نشست اعضاء در مورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی صحبت کنند.
تحلیل صحبت رئیس فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی ما را به یک‌ نتیجه می‌رساند، انتخاب گزینه ایرانی محتمل‌تر است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
انتخاب این مربی جوان و کم تجربه در سطوح پایین‌تر، باعث تعجب بخش زیادی از جامعه وزنه‌برداری شده بود اما برکناری رئیس بازنشسته فدراسیون، تغییر او را عقب انداخت.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
ستاره سابق تیم ملی کویت و کارشناس تلویزیون الکاس گفت: بازگشت کی روش اشتباه بود اما ایران می تواند به صعود امیدوار باشد
یک مربی دروازه‌بان جدید به کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران اضافه خواهد شد.
تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی راهی اتریش شد و قرار است در بازگشت تیم ملی به تهران این دو نفر انتخاب شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ