فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز جلسه مهمی را با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کرد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی می‌گوید:تیم ملی شمشیربازی به دنبال کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو است.
به دنبال ناهنجاری های صورت گرفته در مسابقات دو استقامت استان فارس، رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد.
رییس فدراسیون تیروکمان ایران از جزئیات پرونده قضایی کلبه‌های چوبی که جریمه ۳ میلیاردی به دنبال داشت پرده برداشت و در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی تیروکمان قبل از بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک، توضیح داد.
انتخاب حسن کامرانی فر به عنوان دبیر فدراسیون جودو با واکنش های زیادی همراه بوده، اما آرش میراسماعیلی با این انتخاب یک هدف بزرگ را دنبال می کند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر یک توئیت کنار رفت.
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر یک توئیت کنار رفت.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال انتخاب دومین حریف تدارکاتی خود برای فیفا دی فروردین ماه است.
فدراسیون فوتبال، بازی تدارکاتی ایران و‌ روسیه را با حضور هواداران برگزار می‌کند.
مدیری که به تازگی از سمت خود در فدراسیون فوتبال برکنار شده بود باوجود تشریفاتی بودن پست جدید خود به دنبال گرفتن یک اتاق در این فدراسیون بوده است!
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید به جمع بندی رسیده و به دنبال توافق نهایی با کمیته ملی المپیک است.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال نشاندن یک مربی خارجی بزرگ روی نیمکت تیم ملی ایران است.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌ آفرین شده است را می‌دهد.
فدراسیون فوتبال بلژیک همچنان به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی این کشور است و حالا گزینه‌های نام آشنایی برای هدایت این تیم مطرح شده است.
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال از جذب گزینه خارجی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی بانوان خبر داد و اینکه رایزنی هایی ابتدایی در این زمینه آغاز شده است.
اهداف هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا پایان سال جاری مشخص شد که توجه به تیم های رده های پایه از مهمترین اینهاست.
محمدرضا داورزنی که بازنشستگی را از سر گذارند و در فدراسیون والیبال ماندگار شده است مترصد حضور در انتخابات آتی کنفدراسیون آسیا است و در این زمینه نیم نگاهی به پست ریاست دارد.
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
پس از پاسخ منفی جواد نکونام به کمک مربیگری در تیم ملی، فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب بک دستیار ایرانی برای کارلوس کی‌روش است.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
شاید جواد نکونام نیز همچون کریم باقری در دوران اسکوچیچ دو شغله شده و همزمان با سرمربیگری فولاد خوزستان، در تیم ملی ایران نیز کارلوس کی روش را همراهی کند.
رئیس سابق هیات فوتبال استان خوزستان میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال را متهم به مهندسی انتخابات این فدراسیون کرد و گفت: ماجدی یادش رفته است که خودمان برایش رای جمع کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ