کاظم برجلو، بازیکن اسبق تیم‌ ملی و باشگاه سایپا به عنوان دبیر انجمن آمادگی‌جسمانی ایران، انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگرچه نسل خوبی در تیم ملی حضور دارند، اما مهم‌ترین چیز تشکیل یک تیم خوب است.
مدافع دهه هشتاد تیم ملی و دستیار امیر قلعه نویی امروز اولین حضور رسمی خود در سمت جدید را تجربه خواهد کرد.
پاول متئوس وییسکی، مربی لهستان تیم ملی والیبال، درباره حضور در ایران صحبت کرده است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
باوجود شروع اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان هنوز شرایط برای سفر دو لژیونر و یک مربی تیم ملی به ایران و حضور در این اردو فراهم نشده است.
امیر قلعه‌نویی ۴۸ ساعت قبل با حضور در فدراسیون فوتبال جلسه مهمی با رئیس فدراسیون در خصوص دستیار خارجی خود برگزار کرد.
دیدار حساس دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال با حضور مربی تیم ملی برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران با حضور تمامی بازیکنان و دو مربی و سرمربی لیگ برتری به تمرین پرداخت.
نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی فردا با حضور حداکثری در تهران برگزار می شود و به نظر می رسد این نشست با یک تصمیم مهم همراه باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال مالزی از مصاحبه و مذاکره با چند مربی از جمله یک گزینه ایرانی برای حضور در تیم ملی فوتسال این کشور خبر داد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت، خبر جدیدی را از حقوق و پاداش این مربی پرتغالی افشا کرد.
اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم حضور داشت اما با شکست در دور نخست مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد، لیگ فرنگی به لحاظ کمی و کیفی تفاوت‌های زیادی با کشتی آزاد دارد و در سال‌های قبل هم میزان استقبال از لیگ این رشته به همین شکل بوده است.
نایب رییس فدراسیون اسکیت از حضور مربی خارجی در تیم ملی اسکیت خبر داد و گفت: برای تقویت تیم ملی اسکیت برد و توسعه این رشته در استانها به دنبال جذب مربی خارجی از کشورهای آسیایی هستیم.
دو دیدار دوستانه سطح بالای بین‌المللی در بدو حضور کی‌روش فرصت خوبی برای این مربی باتجربه بود تا در فرصت کمی که دارد در مورد تیمش به جمع بندی برسد.
آق قلا- رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: توقع مردم ایران این بود که یک مربی باتجربه و قوی تیم ملی را هدایت کند.
اردوی تیم کشتی آزاد دانشجویان در حالی برای حضور در رقابت‌های جهانی ترکیه آغاز خواهد شد که سرمربیگری این تیم بر عهده احسان امینی گذاشته شده است.
راجر یکی از نفرات مورد اعتماد کی روش است. این مربی در تیم ملی فوتبال مصر هم دستیار کی روش بود و سابقه کار در باشگاه‌های آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی را هم دارد.
حضور مربی سابق تیم ملی فوتبال مصر در کادر فنی کارلوس کی‌روش و ایران قطعی شد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی و تیم الاهلی مصر بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، پیامی را برای او منتشر کرد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
اینطور که پیداست احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از حضور در مسابقات جهانی بلگراد، هدایت تیم دانشجویان را در ترکیه برعهده خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ