دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره‌های فصل گذشته تراکتور در نقش جهان دیداری دوباره داشتند.
مدیران باشگاه اینتر در حال بررسی راهکارهای مناسب برای جذب آلبا هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت؛ اسدالله اسدی، دیپلمات گروگان گرفته شده جمهوری اسلامی ایران پس از تحمل ۵ سال اسارت تا ساعاتی دیگر به آغوش میهن اسلامی باز می‌گردد.
تصمیم اتحادیه عرب به بازگشت سوریه به این سازمان، شامل تعهد به تلاش برای استمرار گفتگو‌های عربی-عربی برای رسیدن به یک راهکار سیاسی مبتنی بر قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد برای صلح در سوریه می‌شود. بر اساس تصمیمی که در جلسه دیروز گرفته شد یک کمیته از کشور‌های عربی همسایه سوریه، یعنی لبنان، اردن و عراق به اضافه عربستان سعودی تشکیل خواهد شد تا برای پیشبرد فرآیند گفتگو‌ها برای راه‌حل سیاسی در سوریه تلاش کند.
نخست‌وزیر سوریه، تصریح کرد که سوریه با آغوش باز به سوی همکاری‌های سازنده با جهان عرب، پیش می‌رود.
اکسل هلمان و الیور لیکی، مدیران عامل لیگ فوتبال آلمان، حمایت خود را از ورود احتمالی سرمایه‌گذاران به این رقابت‌ها اعلام کردند.
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، نیز از بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا استقبال کرد.
عارف آقاسی پس از چند بازی دوری از ترکیب فولاد، در بازی با نفت مسجدسلیمان به میدان رفت.
قاهره اعلام کرد که اقداماتی در راستای تسهیل ورود سودانی هایی که از جنگ میان ۲ ژنرال به مصر می‌گریزند، در نظر گرفته است.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا، می‌گوید همه در این باشگاه از بازگشت لیونل مسی استقبال می‌کنند.
هوادار در شرایطی میزبان مس کرمان بو که در ترکیب نارنجی پوشان چند بازیکن سابقه بازی در هوادار را داشتند.
ارسلان مطهری در روز تولد خود مورد استقبال بازیکنان و کادرفنی استقلال قرار گرفت.
می‌توان احمد شاه را تنها پادشاه واقعا مشروطه ایران دانست. با این حال، عصر او پر از آشوب و بی ثباتی و فساد است. علت چیست؟ چرا ایران نتوانست مشروطه واقعی را تجربه کند؟ بخشی از مشکل به شخص احمد شاه و بخشی دیگر به شرایط کشور، دخالت کشور‌های خارجی و وضعیت اجتماعی مردم باز می‌گردد.
برخورد گرم سیدحسین حسینی با هواداران استقلال یکی از اتفاقات جالب تمرین امروز بود.
رئیس جمهور با بیان اینکه آغوش ملت برای فریب خوردگان اغتشاشات باز است، گفت: در ارتباط با حقوق زنان در جایگاه مدعی هستیم و شما در جایگاه متهم. باید به تاریخ و انسانیت جواب بدهید.
کشور‌های هدف امریکا از نگاه گاوچران‌های امریکایی یا باید چپاول کشور و نقض حاکمیت آن را با آغوش باز بپذیرند یا باید ویرانی و نابودی و کشتار و تحریم و سازمان‌های تروریستی امریکاساخت، را تحمل کنند. قبلاً نیز تشریح شده که مدل مهار و براندازی، فشار و مجبورسازی در ایران، عراق، سوریه و لبنان که فاز جدید آن از سال ۹۸ آغاز شد، ارکان یکسانی دارند و طمع‌ورزی و زورگویی امریکا، انتها و پایانی ندارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: بستری فراهم می کنیم تا کسانی‌ که در حوادث اخیر فریب خوردند و صراحتا نسبت به اقدامات خود اظهار ندامت و پشیمانی کردند دوباره به آغوش جامعه بازگردند.
رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در تهران گفت: اگر امروز توسعه و پیشرفت داریم، در پرتو وحدت، اتحاد و یکپارچگی انجام شده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع ۲۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس گفت: آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه نسل جدید بسیار بهتر از نسل گذشته است گفت: یک سرود سلام فرمانده هزاران نفر را کنار هم جمع و موجی را در دنیا ایجاد کرد پس با یک اجتماع ۴۰ یا ۵۰ نفری نمی توانند در مقابل این عظمت خودنمایی کنند.
هفتمین گل خط حمله پرسپولیس با نوک پای شیخ دیاباته به ثمر رسید.
ستاره محبوب هواداران استقلال به باشکوه‌ترین شکل ممکن به تیمش برگشت.
براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ