کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، بعد از فتح سوپرجام اروپا به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور گلر خارجی در این تیم، گفت: آنچه برای من اهمیت دارد دروازه‌بان‌هایی است که در تمرین حاضر می شوند نه هیچ کس دیگر!
دومربی خارجی مد نظر جواد نکونام به تهران آمدند و بعد از عقد قرارداد کار خود را شروع خواهند کرد.
علیرضا طلوع کیان معتقد است که عیبت بهروز عطایی به تیم ایران لطمه زده است.
لوئیس دلافوئنته معتقد است اسپانیا می تواند قهرمان لیگ ملت‌ها شود و او باید کار کادر فنی قبلی روخا را به سرانجام برساند.
بعد از عملکرد نامطلوب سعید الهویی به عنوان سرمربی تیم گل گهر سیرجان، مدیران این باشگاه کار خود را برای انتخاب سرمربی فصل آینده آغاز کرده‌اند.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد دلایل موفقیت این تیم که در آستانه قهرمانی در لیگ هلند قرار دارد را تشریح کرد.
روبن آموریم، مربی اسپورتینگ لیسبون سوار بر پورشه با سرعت 160 کیلومتر در ساعت می‌راند که توسط پلیس دستگیر شد. او سپس با ماموران عکس یادگاری گرفت.
سرمربی هال سیتی با تمجید از عملکرد اللهیار صیادمنش گفت که از کار کردن با این بازیکن ایرانی لذت می برد
افشای یک ایمیل علیه کریستوف گالتیه، مربی PSG، رسوایی بزرگی را به بار آورده و اتهام سنگین توهین به بازیکنان مسلمان و رنگین‌پوست به او وارد شده است.
مهدی تاج درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت که با توجه مسائل تحریمی کار با مربی خارجی دشوار است، اما مربیان خارجی نام آشنا و مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی مدنظر هیات رئیسه هستند.
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
سرمربی ایران تایید کرد که دو مربی خارجی برای کار در کادر فنی تیم ملی فوتسال جذب می‌شوند.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
سرمربی ایرانی کشتی جمهوری آذربایجان در سال های اخیر هنوز نتوانسته 600 هزار دلار از طلب خود را دریافت کند.
سانتیاگو سولاری، ستاره سابق رئال مادرید، به زودی در سمتی جدید کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.
آنتونیو کونته با حکم یوفا در بازی هفته بعد تاتنهام مقابل مارسی از همراهی تیمش محروم شد.
مربی دوومیدانی در مورد بکارگیری مربی خارجی در دوومیدانی ایران گفت: باید نیروهای توانمند داخلی خودمان را به کار بگیریم و مربیان باید به کلاس‌های مربیگری بروند تا دانش خود را افزایش دهند. اگر مربی خارجی هم داشته باشیم خیلی خوب است.
زهرا نعمتی که بعد از بازی‌های پارالمپیک از حضور در هر اردو و مسابقه‌ای فاصله گرفت، تصمیمات تلویحی برای آغاز به کار دوباره‌اش گرفته اگر چه هنوز ابهاماتی در مورد شرایط او وجود دارد.
بنا به اعلام مدیر تیم‌های ملی تیروکمان، قرارداد سرمربی کره ای تیم‌های ریکرو و کامپوند از اول مهرماه رسمیت پیدا می کند و در آغاز به کار هم او نظارت بر مسابقات انتخابی را بر عهده خواهد داشت.
بنا به اعلام مدیر تیم‌های ملی تیروکمان، قرارداد سرمربی کره ای تیم‌های ریکرو و کامپوند از اول مهرماه رسمیت پیدا می کند و در آغاز به کار هم او نظارت بر مسابقات انتخابی را بر عهده خواهد داشت.
انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، شایعات در مورد آنتوان گریزمان را تکذیب کرد و گفت که به دیه‌گو سیمئونه دستور نداده تا ستاره فرانسوی را از ترکیب اصلی خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ