وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نگاه رئیس فدراسیون نسبت به جذب ستاره های فوتبال دنیا را مورد نقد قرار داد.
مربی پیشین تیم ملی پرداخت پاداش به اعضای ایرانی کادرفنی را کاملا رد کرد.
بررسی آخرین تحولات لیگ بیست‌ و دوم در گفتگو با پژمان راهبر و پوریا نبی، مربی ایرانی تیم بریزبن رور استرالیا
مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران، به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت. ملاقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم ملی.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط تحریم ها و عدم امکان انتقال پول به خارج از کشور امکان بکارگیری مربی خارجی نیست و مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است.
مهدی تاج درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت که با توجه مسائل تحریمی کار با مربی خارجی دشوار است، اما مربیان خارجی نام آشنا و مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی مدنظر هیات رئیسه هستند.
یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.
سرمربی تیم ملی فوتسال به دنبال استخدام مربی خارجی برای ایران است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
اصغر شرفی، مربی اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه در فوتبال ایران آن‌هایی که اهل فن هستند کاره‌ای نیستند اما آن‌هایی که هستند از فوتبال سررشته‌ای ندارند و دور و بر تیم ملی فعالیت می‌کنند تا صدایی از فوتبال درنیاید.
فدراسیون فوتبال در نامه خود تاکید کرده با توجه به تحریم‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال ایران حتی نمی‌تواند از پول‌های بلوکه شده خود در فیفا استفاده کند آن‌ها چه راهکاری را برای پرداخت مطالبات این مربی پیشنهاد می‌دهند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. بر اساس این سند رسمی، مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
در شرایطی که مهدی تاج قرارداد کارلوس کی روش را موقتی اعلام کرده بود، نائب رییس او مهدی محمد نبی امشب در برنامه شب های فوتبال گفت که نظر هیات رییسه این است که او تا پایان جام ملت‌ها در سمت خود بماند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران به سئوالی درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ در این تیم بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون پاسخ نداد.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ