روز اول رقابت های پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی ترکیه، با ۴ مدال طلا و برنز برای بانوان کشورمان همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ها نشان می دهد که طی ۴ ماهه نخست امسال دولت در مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.
مطالعات نشان می‌دهد که مصرف گوشت قرمز در افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه نیز نقش دارد. جایگزین‌های پروتئینی سالم برای گوشت قرمز عبارتند از: بوقلمون، مرغ بدون چربی، ماهی، لوبیا سیاه، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، نخود، عدس و تخم مرغ.
بررسی وضعیت پالایشی های بورس نشان می دهد این شرکت ها درست است که با کاهش کرک اسپرد در سال ۱۴۰۲ همراه هستند اما عقب ماندگی قیمتی نسبت به سال قبل دارند.
تحقیقات متعددی نشان داده‌اند که پیروی از یک رژیم غذایی گیاهی در طول زندگی، باعث کند شدن روند پیری در چندین دوره می‌شود. مزایای رژیم غذایی گیاهی شامل افزایش طول عمر، کاهش التهاب، کاهش وزن، تثبیت فشار خون و ... است. همچنین تأخیر در روند پیری پوست از دیگر مزایای رژیم‌های غذایی گیاهی است.
رئیس فدراسیون بسکتبال کشور گفت: بررسی‌ها و نیازسنجی‌های ما نشان می‌دهد ضرورت به‌روزرسانی و ارتقاء سطح دانش فنی مربیان بسیار حیاتی است بنابراین تصمیم مهمی در فدراسیون بسکتبال گرفته شد و از این پس مربیان بسکتبال کشور در چهار سطح فنی قرار می‌گیرند.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن حداقل ۴ میلیارد تومان می تواند در منطقه شرق محدوده خیابان هفده شهریور خانه دار شد.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که اختلاف این دختر نوجوان با نامادری خود سبب شده بود که مقابل چشمان برادر ۴ ساله‌اش خود را با روسری حلق‌آویز کرده و به کام مرگ فرو برود.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن ۴ میلیارد تومان می توان در برخی از مناطق تهران خانه دار شد.
اسناد منتشر شده نشان می دهد یوسف موکوکو متولد سال 2000 است نه 2004 که باعث می شود این بازیکن مشتریان بالقوه بسیاری را از دست بدهد.
نتایج مطالعه نشان می‌دهد که ۱۰ آمینو اسید به دلیل قابلیت‌هایشان در فرایند تاشدگی پروتئین‌ها انتخاب شده‌اند. قابلیتی که امکان تکثیر دی‌ان‌ای و تولید پروتئین‌های لازم برای حیات را می‌داد. با این نتایج می‌توان درباره وجود موجودات زنده در دیگر سیارات دست به گمانه‌زنی زد.
مراسم اهدای نشان فداکاری به سه فرمانده اسبق نهاجا صبح امروز پنج شنبه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزارشد
یافته‌های موسسه گالوپ در سال ۲۰۱۸ هم نشان می‌دهد میل به بازگشت در میان مهاجران ایرانی ۱ درصد است که در مقایسه با میانگین جهانی که ۷ درصد است، فاصله قابل توجهی دارد. پاسخ دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که قصد مهاجرت داشتند به سوال آیا بعد از اتمام تحصیل، به ایران بازمی‌گردند، یک «نه» قاطع بود.
روز اول رقابت های پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی ترکیه، با ۴ مدال طلا و برنز برای بانوان کشورمان همراه شد.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهار هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
دختر ۱۸ ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم، اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳ پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلا‌ها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.
پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن با کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع)، به چهار تن از فرماندهان اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) طی مراسمی در این دانشگاه، توسط فرمانده کل ارتش به فرماندهان پیشین نیروی زمینی ارتش اهدا شد.
دروازه‌بان گل‌گهر در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان چهارمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کرد.
مربی دروازه‌بان‌های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
مطالعه نشان می‌دهد که مواد شیمیایی موجود در محصولات پخت و پز محبوب از جمله تابه‌های نچسب خطر ابتلا به سرطان کبد را چهار برابر می‌کند.
مطالعات نشان داده‌اند التهابات عامل اصلی بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی، سرطان، سندرم متابولیک، دیابت نوع دو، آلزایمر، آرتروز و حتی چاقی هستند.
این مقامات آتش نشان همچنین اظهار کردند که این چهار نفر در حین یک توفان بسیار شدید در پارک «لافایت» در واشینگتن، دی. سی بودند که صاعقه به آن‌ها برخورد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ