شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهار هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
۴ بانک خصوصی در فصل بهار ۱۴۰۲، میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند، اما عملکرد قانونی این بانک‌ها در پرداخت وام ساخت مسکن نزدیک به صفر است.
بررسی ها نشان می دهد که طی ۴ ماهه نخست امسال دولت در مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.
معاون وزیر کار گفت: امسال با کمک بانک مرکزی ۴ هزار میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.
سواری‌پور ارزش ریالی میزان کلاهبرداری اعضای این باند را ۴۰میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این ۴متهم با قرار وثیقه ۲۹میلیاردی بازداشت شده‌اند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد. اعضای این باند همگی دارای سوابق متعدد جعل و کلاهبرداری بوده و پیش ازاین نیز به خاطر این جرم به زندان افتاده اند.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت: حدود ۴ هزار میلیارد تومان از املاک سازمان بازنشستگی در اختیار شهرداری تهران است و این املاک به سازمان پرداخت نمی‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: در چند ماه گذشته اطلاعات ۶۵۰۰ شخص فاقد پرونده مالیاتی با گردش مالی مشکوک بیش از ۴ هزار هزار میلیارد تومان طی ۴ سال، به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در سال دانش بنیان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان الی ۱۸ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت این سازمان در ۱۰ ماه امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۴‌ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین دولتی به ارزش ۶۱ هزار میلیارد تومان شد.
تا زمانی که اشکالات زیربنایی اقتصاد ایران نظیر خلق روزانه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پولِ بی کیفیت از سوی بانک‌های کشورمان هدفِ اصلاحات قرار نگیرد و با رانت و فساد و امثالهم نیز در اقتصاد مقابله نشود، حتی حضور خبره‌ترین اقتصاددان‌ها و بانکداران دنیا در ساختمان بانک مرکزی و یا وزارت اقتصاد کشورمان نیز نمی‌تواند چالش‌ها و بحران‌های اقتصادی ما را درمان کند.
سرپرست بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان قرار داد منعقد شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تا هفته ابتدایی آذر ماه، ۲۳۲ ناشر از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی پرداخت کردند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از توزیع ۱۷ قلم کالای استحقاقی برای ۴ هزار محیط‌بان از روز جاری با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از توزیع ۱۷ قلم کالای استحقاقی برای ۴ هزار محیط‌بان از روز جاری با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان خبر داد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی از طریق سجام به حساب بیش از ۲۷ میلیون سهامدار واریز شد.
از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم آبان ماه سال جاری، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سود سنواتی برای ۲۱ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد.
نایب رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه از افتتاح دو نیم کیلومتر راه روستایی کوهی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ