بررسی ها نشان می دهد که طی ۴ ماهه نخست امسال دولت در مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از نمایندگان هیئات مذهبی دانش‌آموزی شهر تهران، امروز ۴ مرداد ماه، در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
آخرین گزارش عملکرد مالیاتی حاکی از وصول ۳۸۸ هزار و ۷۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیات‌های مستقیم و کالاها و خدمات در ۱۰ ماه نخست سال جاری است.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل ۶ پروژه دولتی و عمومی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۶۰ میلیاردتومان تا شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.
یک روزنامه عبری گزارش داد که تمرکز کنونی آمریکا نه بر برنامه هسته ای ایران بلکه بر شراکت فزاینده و رو به رشد تهران و مسکو قرار دارد و برجام از ماه ها پیش از برنامه کاری واشنگتن خارج شده است.
سخنگوی دولت افزود: این نمونه سخن خداوند است که می‌فرماید شهدا زنده هستند و ما می‌بینیم که مسیرشان ادامه دارد و نقش‌آفرینی که در دوران حیات‌ مادی‌شان داشتند، امروز همچنان پابرجاست و این به برکت اخلاص در راه خدا است.
در ادامه افزیش تنش‌ها بین دولت مرکزی چین و منطقه خودمختار تایوان، رئیس منطقه این جزیره اعلام کرد دوره سربازی کنونی پاسخگوی وضعیت امنیتی کنونی نیست.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، بیان کرد: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم، اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری دو هزار و ۱۶۲ مورد تعرض به اراضی دولتی در ۷ ماه نخست امسال خبر داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری دو هزار و ۱۶۲ مورد تعرض به اراضی دولتی در ۷ ماه نخست امسال در این یگان در سراسر کشور خبر داد.
سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
آخرین آمارها حاکی از آن است که درآمد دولت از مالیات خانه‌های لوکس در هفت ماه امسال حدود ۱۷ میلیارد تومان بوده است که پنج میلیارد تومان بیشتر از درآمد دولت از این محل در شش ماه نخست سال بوده است.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
دولت در ۵ ماه اول سال جاری در مجموع ۴۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات به دست آمده است.
فعلا دولت تکلیف اجرای طرح جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی را مشخص نکرده است. اما احتمالا این جایگزینی حداقل به شهریور ماه ۱۴۰۱ نمی‌رسد؛ بنابراین باید در بیستم شهریور ماه نیز منتظر واریز یارانه مرحله ۱۳۹ باشیم. در چنین شرایطی همچنان افراد حاضر در دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.
سخنگوی دولت گفت: تاپیش از دولت سیزدهم، فقط ۱۹ میلیون دوز واکسن وارد شد، دولت سیزدهم در ۵ ماه بیش از ۱۳۱ میلیون دوز وارد کرد.
سخنگوی دولت گفت: تاپیش از دولت سیزدهم، فقط ۱۹ میلیون دوز واکسن وارد شد، دولت سیزدهم در ۵ ماه بیش از ۱۳۱ میلیون دوز وارد کرد.
بهمن ماه سال گذشته، دولت موظف به تدوین نقشه راهبردی صنعت شد؛ سندی که از ۱۹ سال پیش تاکنون ۴ بار تدوین شده و مشخص نیست این سند جدید به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی یارانه بگیران نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی به سه دهک پایین جامعه نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۱ دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند؛ بنابراین افراد حاضر در دهک اول تا سوم در مرداد ماه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. این میزان برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. اما اگر وام کرونا را در سال ۹۹ دریافت کرده اید، از مجموع دریافتی تان ۳۵ هزار تومان کاسته می‌شود.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ