بررسی ها نشان می دهد که با داشتن ۴ میلیارد تومان می توان در برخی از مناطق تهران خانه دار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
سبزوار ـ فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به سرقت طلا از خانه‌های مسکونی در این شهرستان خبر داد.
بررسی خرید و فروش خانه های حیاط دار و ویلایی نشان می دهد که با داشتن ۵ میلیارد تومان می توان در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد.
در شرایطی که حل بحران تامین مسکن افراد بدون خانه، از دغدغه های دولت سیزدهم است، به تازگی سرپرست بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن، نسخه پرایراد گذشته این بانک برای جوانان را به روزرسانی کرده و وعده پرداخت وام البته با پازنده سال وقفه را داده است!
با بودجه حدود ۳ میلیارد تومان در کدام مناطق تهران می توان خانه دار شد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله پاسداران باید حداقل ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۲۰۰ متری نوساز در محله چیذر در منطقه یک باید حداقل ۱۴ میلیارد تومان پرداخت کرد.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده تجریش حداقل ۱۲ میلیون با رهن ۲۰۰ میلیون تومان است.
طبق بررسی های صورت گرفته برای خرید یک خانه ۱۴۰ متری در محدوده تجریش باید ۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
طبق بررسی های صورت گرفته برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده میدان ولیعصر باید ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در عباس آباد حداقل ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در عباس آباد باید ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران حدود ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان است.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۸۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان است.
هر متر خانه در محله ظفر تهران از متری ۷۹ الی ۲۰۹ میلیون است.
هر متر خانه در طرشت تهران از متری ۳۲ الی ۱۰۰ میلیون است.
هفته چهارم زمستان خرید و فروش انجام نمی شود با این حال قیمت ها در این بازار در حال تغییر است و هر متر خانه در محله شهرک محلاتی از متری ۴۶ الی ۱۹۶ میلیون است
در محله یوسف آباد اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۲۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۲۷ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود.
در منطقه شرقی تهران خانه از متری ۴۰ الی ۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله قیطریه هر خانه متری ۱۳۳ میلیون به فروش می رسد.
دستگیری دزد میلیاردی خانه های ویلایی خالی از سکنه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ