پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن با کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات انجام‌شده در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که رژیم مدیترانه‌ای در کاهش چربی کبد حتی بدون کاهش وزن مؤثر است و از دیابت نوع۲، کلسترول و فشار خون بالا جلوگیری می‌کند.
نتایج گزارش وزارت بهداشت درباره پایش میانگین سالانه غلظت ذرات معلق ۲.۵ میکرون در ۲۷ شهر کشور در سال ۱۴۰۰ نشان داد که زابل در این سال هم به دلیل غلظت بالای این آلاینده (بیش از ۱۲ برابر رهنمود سازمان جهانی بهداشت) آلوده‌ترین شهر کشور بوده است.
جدیدترین تحقیقات نشان داده افرادی که بیشترین خطر ژنتیکی و یا بدترین سلامت قلبی را داشتند با رعایت این عادات غذایی تا ۲۵ درصد از خطر سکته مغزی دور شده‌اند.
دلایل اثبات شده‌ای وجود دارند که نشان می‌دهند خواب یکی از مهمترین عناصر برای تقویت حافظه است. از آنجایی که بیشترین مقدار تثبیت حافظه در خواب صورت می‌گیرد، مشخص می‌شود که مغز ما بدون داشتن خواب کافی به دردسر می‌افتد. حتی یک چرت کوتاه می‌تواند بازیابی شما را بهبود ببخشد.
حافظه را بهبود می‌بخشد؛ مطالعات نشان می‌دهد که دوز‌های زیاد کندر ممکن است به تقویت حافظه در موش صحرایی کمک کند. با این حال، هیچ مطالعه‌ای درباره انسان انجام نشده است. کاهش حافظه و مهارت‌های تفکر که به طور معمول با افزایش سن اتفاق می‌افتد. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که مصرف خوراکی کندر ممکن است حافظه حرکتی در مردان مسن را بهبود بخشد.
سردرد می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، اما کم‌آبی یکی از عوامل اصلی آن است. مِن‌بعد اگر دچار سردرد شدید، به جای مصرف قرص مسکّن، ابتدا کمی آب بنوشید. حتی می‌توانید برای جلوگیری از سردردهای بعدی، مصرف آب خود را افزایش دهید.
معظمی با بیان اینکه تجربه سنوات گذشته نشان داده است که این کلاهبرداران به هیچ عنوان سوالات را در اختیار قرار نمی‌دهند، گفت: برخی از کلاهبرداران نیز هستند که در این حوزه فعال هستند و بعضا سوالات مربوط به سال‌های قبل و سوالاتی را که زمان امتحان گذشته را در اختیار افراد قرار می‌دهند و کلاهبرداری می‌کنند و پول‌هایی را تحت عنوان بیعانه دریافت می‌کنند.
سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران به شکست سنگین تراکتور واکنش نشان داد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود
این مدل هوش مصنوعی همچنین نشان داده است که اگر انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به سرعت کاهش پیدا کند بطوری که تا سال ۲۰۷۶ به صفر برسد، شانس رسیدن به گرمای ۲ درجه سانتیگراد تا سال ۲۰۵۴ به میزان یک به دو است و احتمال رسیدن به این گرما بین سال‌های ۲۰۴۴ تا ۲۰۶۵ نیز دو به سه است.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۸۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۷ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.
تیم فوتبال اسپانیا نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی پرگل ۷ بر صفر برابر کارستاریکا به پایان برد.
مقایسه فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تعداد زیادی از بازیکنان دوره گذشته را در فهرست جدیدش قرار داده است.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
روند تحولات انتخاباتی در سرزمین‌های اشغالی نشان از تشدید شکاف‌ها در جامعه اسرائیلی و احتمالا تدام بحران در سطح سیاسی است.
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: این عملیات و دستگیری موفقیت آمیز نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توان پی جویی و ردزنی گسترده پلیس دارد و می‌تواند هشداری به دیگر تبهکاران و مجرمان باشد.
بررسی وضعیت نرخ بیکاری در تابستان ۱۴۰۱ نشان می دهد که نرخ بیکاری در ۷ استان تک رقمی شده است؛ همچنین استان هرمزگان با ۲۲.۶ درصد در صدر بیکارترین استان قرار دارد.
بررسی وضعیت تولید ۱۱ محصول منتخب معدنی در ۵ ماه امسال نشان می دهد که ۷ محصول معدنی افزایش تولید و ۴ محصول کاهش تولید داشته اند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۷ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
آمار‌ها نشان می‌دهد که تا سال ۱۴۲۰ بیش از ۲۵ درصد به آمار جمعیت سالمند اضافه می‌شود و رشد جمعیت سالمندی در کشور ابتلا به دمانس را نیز افزایش می‌دهد. در ایران پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا سال ۱۴۳۰بیش از ۳میلیون بیمار آلزایمری در ایران خواهیم داشت.
قهوه کافئین دار به طور کلی برای قلب ایمن است و نقش محافظت کننده دارد. نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهد که نوشیدن دو فنجان قهوه در روز بیش‌ترین فواید قلبی عروقی را دارد. با این وجود، نوشیدن بیش از اندازه قهوه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد.
نتایج یک پژوهش نشان داد تنها ۳۰ دقیقه در هفته قدم زدن می‌تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا و افسردگی را کاهش دهد
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۲ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ