مربی دروازه‌بان‌های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
اگر واقعاً نگاه آقای ازغدی به مرگ و زندگی همان است که در گفتارش آمده است، چرا به جای ترغیب بچه‌های مردم به شرمساری از زنده بودن، شخص خودش پیشگام پذیرش مرگ نمی‌شود؟ ممکن است بگوید، چون بساط ترور در کشور جمع شده دیگر برای استقبال از مرگ کاری از وی ساخته نیست. این، ولی بهانه است. او اگر همین امروز راهی لبنان شود و با سلاحی در دست از خط مرزی به سوی سربازان اسرائیلی شلیک کند، بدون تردید با مرگ مورد نظر خود روبرو خواهد شد
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
ساپینتو در تمرین امروز استقلال گفتگویی کوتاه با ستاره بوشهری خود داشت.
شکست در دربی برای استقلال عذاب آور بود. همین طور ریکاردو ساپینتو، چرا که شانس تکرار قهرمانی آبی ها کمرنگ شد.
مربی تیم فوتبال سپاهان معقتد است که آنها موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی برابر ملوان ایجاد کرده‌اند و اسیر یک ضربه ایستگاهی شده‌اند.
این که این روزها محمد محبی در استقلال می درخشد و ما خودمان او را به جام جهانی نبردیم ، سوالی است که هیچ وقت پاسخی پیدا نخواهد کرد.
کمیته انضباطی امروز با صدور حکمی ریکاردو ساپینتو را 4 جلسه محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کرد.
روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت نمی‌دانم چرا هواداران با رضاوند و مهری مشکل داشتند.
در شرایطی که تکواندوکاران ایران کار بسیار سختی برای کسب سهمیه‌های المپیک از طریق سیستم رنکینگ دارند، کمیته فنی فدراسیون تکواندو کماکان در حال آزمون و خطا در کادرفنی تیم ملی است.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
ستاره پابه‌سن‌گذاشته تیم ملی اروگوئه در پاسخ به سوالی در مورد علت شکست برابر پرتغال، پاسخگویی سرمربی را خواستار شد.
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
مربی دروازه‌بان های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
مربی استقلال معتقد است شروع کننده ماجراهای سیرجان که منجر به عصبانیت ساپینتو شد، نیمکت گل گهر بوده است.
استقلال در فصل نقل و انتقالات یکی از موفق ترین تیم ها بود و اگر در اینباره نظر سنجی شود به طور حتم اول نشود تیم دوم لقب خواهد گرفت.
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند
تعطیلی روز یکشنبه در اروپا مانع از اعلام رسمی جذب محمد محبی توسط باشگاه استقلال شد.
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ