ژاوی هرناندز در صورت پیروزی بارسا برابر سویا به بازیکنانش یک روز بیشتر استراحت خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاربران تیک تاک متقاعد شده اند که "کد تقلب" سیا که از یک سند طبقه بندی شده مربوط به سال ۱۹۷۷ میلادی به دست آمده می‌توان دردتان را از بین ببرد. این روش ویژه توسط موسسه علوم کاربردی مونرو به عنوان بخشی از برنامه‌های سیا توسعه یافته بود.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: با همان سرعتی که از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند، با همان سرعت از آن سوی دیوار به پایین افتادند. ایران هنوز نتوانسته توافق با عربستان را در راستای اهداف اقتصادی خود پیش ببرد.
شفیره‌های پروانه بال ببری آشفته با پیله‌هایی به رنگ طلایی متالیک نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کنند.
یاسین بونو، دروازه بان مراکشی سویا، ستاره تیمش در ضربات پنالتی فینال لیگ اروپا بود و قهرمانی را از شاگردان ژوزه مورینیو گرفت.
نمانیا گودلی، ستاره سویا، که با این تیم یک بار فاتح لیگ اروپا شده می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا در بوداپست برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
امروز نامه‌ای از سوی انجمن لبنی کشور منتشر شد که در آن از تولیدکنندگان این صنعت خواسته شده تا قیمت محصولات لبنی را بر پایه قیمت جدید شیر خام تعیین و عرضه کنند.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خبر داده که احتمالا از فصل آینده سهمیه بازیکنان خارجی افزایش یابد. از سوی دیگر، شایعه شده که باشگاه‌ها احتمالا بتوانند از شش یا هفت بازیکن خارجی بهره ببرند. اینکه فدراسیون یکباره دست به چنین تصمیمی زده، ارتباط مستقیمی با افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان ایرانی دارد.
بر اساس بیانیه نیروی دریایی، خدمه بازداشت شده این زیردریایی ۴۵، ۵۴ و ۶۳ ساله و همگی کلمبیایی بودند. آنها ادعا کردند که از سوی یکی از تشکیلات قوی قاچاق مواد مخدر، مجبور شده‌اند تا این زیردریایی را به آمریکای مرکزی ببرند.
همزمان با طرح اتهام از سوی رحیم‌پورازغدی، مشاور عالی فرمانده سپاه، بحث محاکمه روحانی را مطرح کرد و در این راستا گفته که «دیر و زود دارد، اما سوخت‌وسوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌هاست؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوای سیاسی کنیم؟»
روحانی اصلاح‌طلب گفت: فقط در مراکز نظامی ما نیست که ممکن است یهودی‌ها نفوذ کرده باشند، در لباس اسلام، در سخنرانی، در خطابه، صداوسیما و جا‌های دیگر این اتفاق افتاده است. به نظر من عوامل نفوذی وجود دارند تا اسلام و روحانیت را خراب کنند که کردند و در نهایت می‌خواهند کشور را به سمت و سویی ببرند که نباید برود.
دکتر راسل دو سوزا که این مطالعه کانادایی را رهبری کرد، گفت: علیرغم فواید شناخته شده برای سلامتی، تنها ۱۳ درصد از کانادایی‌ها روزانه حبوبات مصرف می‌کنند و بیشتر آنان وعده کامل را نمی‌خورند بنابراین جا دارد که حبوبات رژیمی را در رژیم غذایی خود بگنجانیم و به مزایای بالقوه مدیریت وزن پی ببریم.
خرید ارز سهمیه‌ای با کارت ملی در سال جاری، ملاکی برای قطع یارانه و تغییر دهک‌بندی یارانه‌بگیران از سوی وزارت رفاه است که سخنگوی دولت نیز امروز بر آن تاکید کرد.
رئیس جمهور گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به گزارش وقوع فساد از سوی هر دستگاه حساس باشند و آن را به دقت بررسی کنند تا ضمن برخورد با عوامل فاسد، بسترهای ایجاد کننده آن را از بین ببرند.
یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: اعمال تعرفه‌های بالا باید سیاست ها را به سویی ببرد که با انجام اقداماتی از محصولات تولید داخل به جای واردات استفاده شود.
این نماینده مجلس افزود: از سوی رئیس مجلس صحبت با برخی اقشار مانند دانش‌آموزان در حال انجام است. البته در برابر هر نوع تغییری قطعا مقاومت‌هایی هم وجود دارد. ما باید با منطق و تدبیر این کار را پیش ببریم.
«فلسطینی‌ها در صورتی می‌توانند دولت نتانیاهو را تحت فشار قرار دهند که معطوف به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز باشند و در عین حال، ایران نیز باید وارد گفتگو‌های منطقه‌ای با کشور‌های عربی و دیگر طرف‌ها نظیر کشور‌های اروپایی شود. در واقع، ایران باید دیپلماسی خود را به سمت و سویی ببرد که به مثابه یک تهدید از جانب اسرائیلی‌ها و لابی‌های متحدِ آن معرفی نشود. اگر این اتفاقات بیفتند، نتانیاهو تا حد زیادی یک بازنده خواهد بود با این حال اگر عکس آن اتفاق بیفتد، وی قطعا یک برنده خواهد بود.»
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش توانست با بازگشت به بازی برابر سویا پیروزی شود ابراز خوشحالی کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه دشمنان ایران به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم، نقشه‌های آنها ناکام ماند.
آیت الله جنتی گفت: در وقایع اخیر همه دشمنان ایران اسلامی به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمود‌های رهبری و بصیرت مردم شریف ایران، همچون گذشته ناکام ماندند.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی ژاوی واکنش نشان داد.
سرمربی گل‌گهر سیرجان انگیزه زیادی دارد تا در فصل جاری ششمین جام قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر را بالای سر ببرد.
جولن لوپتگی، سرمربی سویا، عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی را تحسین کرد ولی گفت که به چیزی جز پیروزی بر این تیم در بازی فردا فکر نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ