کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش توانست با بازگشت به بازی برابر سویا پیروزی شود ابراز خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که عملکرد تیمش در خط دفاعی باید بهبود پیدا کند.
کارلو آنچلوتی در مصاحبه جدید خود گفت که ناگزیر به تغییر سیستم برای فصل پیش رو است و این کار را انجام خواهد داد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید به زودی برای ادای توضیحات درباره پرداخت مالیاتش در دادگاه حاضر شود.
با توجه به تصمیم کارلو آنچلوتی برزیلی‌ها برای داشتن او باید حداقل تا پایان فصل باشگاهی آینده صبر کنند.
جان فرانکو زولا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و چلسی، بعد از تحقیر رئال در اتحاد از آنچلوتی دفاع کرد.
امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، حاضر نشد آینده کارلو آنچلوتی در این باشگاه را تضمین کند.
کارلو آنچلوتی منتظر یک شب جادویی دیگر در لیگ قهرمانان است تا با گذر از چلسی به نیمه نهایی برسند.
کارلو آنچلوتی رمز پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن می داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.
کارلو آنچلوتی بارسلونا را به یک شیر تشبیه کرد که باید آن را کاملا جدی گرفت. او وعده یک بازی هجومی را در ال‌کلاسیکو داد.
کارلو آنچلوتی به فکر انتقام شکست فینال سوپرجام اسپانیا از بارسلونا نیست و گفت که هدف رئال حذف آبی و اناری‌ها و رسیدن به فینال کوپا دل ری است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از صعود تیمش به فینال جام باشگاه های جهان، الهلال عربستان، حریفش در دیدار نهایی، را تحسین کرد.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که حجم انتقادات از سبک بازی او غیرمنصفانه است و این در واقع مشکل فوتبال اسپانیاست.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود تا بتواند با خیال راحت به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
کارلو آنچلوتی در واکنش به شایعه علاقه عربستانی ها به جذب لوکا مودریچ و کریم بنزما برای فصل بعد گفت که اسطوره های رئال باید همینجا بازنشسته شوند.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال از این وضعیت بحرانی خارج خواهد شد و تاکید کرد که باید هر طور شده این یک ماه سخت و دشوار را به سلامت تمام کنند.
رئال مادرید فردا باید برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان برود و تصمیم بر این شده که با اتوبوس راهی شهر کاسرس شوند. کارلتو از این بابت ابراز خوشحالی کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 5-1 تیمش مقابل سلتیک و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد صدرنشینی تیمش در دیدار فردا شب قطعی شود.
رونالدو نازاریو معتقد است که هدایت تیم ملی برزیل باید به یک مربی اروپایی مثل پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی واگذار شود و آنها می توانند تاریخ فوتبال این کشور را تغییر دهند.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال بای با همان ذهنیتی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت، در ال‌کلاسیکو به میدان برود.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که مارکو آسنسیو باید خدا را شکر کند که کارلو آنچلوتی مربی رئال است و در غیر این صورت تا پایان فصل دیگر نمی توانست برای رئال بازی کند.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با لایپزیش، ضمن تمجید از فدریکو والورده، به شوخی گفت که او باید حداقل 10 گل در فصل جاری بزند و درغیر این صورت، مربیگری را کنار خواهد گذاشت.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان می‌گوید برای این تیم اسکاتلندی احترام قائل است.
امسال تابستان رئال مادرید نیم‌نگاهی به فروش ادن هازارد داشت ولی کارلو آنچلوتی با تصمیم باشگاه مخالفت کرد و اصرار داشت که ستاره بلژیکی باید در مادرید ماندگار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ