آیت الله جنتی گفت: در وقایع اخیر همه دشمنان ایران اسلامی به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمود‌های رهبری و بصیرت مردم شریف ایران، همچون گذشته ناکام ماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: به نوبه خود از همه افراد و رسانه‌هایی که در چند روز گذشته برای معرفی شورای نگهبان تلاش کردند تشکر می‌کنم.
دبیر شورای نگهبان گفت: مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی‌ استان‌ها باید وظایف‌شان را به درستی و با دقت انجام بدهند و در این رابطه مراقبت لازم داشته باشند تا حقی از مردم و داوطلبان ضایع نشود.
در مورد استفاده از شبکه‌های ماهواره ای، شبکه‌های اجتماعی، حجاب و ده‌ها مساله دیگر شاهد تحولات اجتماعی هستیم.
علی جنتی وزیر پیشین و مستعفی وزارت ارشاد دولت روحانی گفت: وقتی ایشان به عنوان، ولی فقیه از حرکتی که ما داریم انجام می‌دهیم رضایت ندارند، چرا باید ادامه دهیم؟
در مورد حوزه خلیج‌فارس اقداماتی که در حال انجام است، از جمله بهبود روابط با عربستان سعودی اقدامات مثبت و بسیار خوبی است و آینده‌اش روشن است و به‌تدریج سایر کشور‌ها و حتی روابط با بحرین نیز به سمت عادی شدن پیش می‌رود. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند با همسایگان خود رابطه نزدیک و سازنده داشته باشیم و دولت سیزدهم هم در این جهت گام برمی‌دارد، اما در مورد جمهوری آذربایجان بر اثر اشتباهات فراوانی که رخ داده رابطه بسیار خوبی که با این کشور در دولت قبل برقرارشده بود، به هم خورده است.
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ برای حل مشکلات کشور در هیچ سطحی بن‌بست وجود ندارد.
زهرا مینویی و صدرا خالقی وکلای ترانه علیدوستی و بابک کریمی جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از این بازیگران و چند چهره سینمایی دیگر را بیان کرده‌اند. بر اساس اظهارات آنها در قرار ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفته‌اند.
یکی از مسئولان محلی انجمن آمریکایی‌تبار‌ها در واکنش به این حادثه گفت: ما به شدت بابت سخنان خانواده این نظامی که تاکید دارند به دخترشان چندین بار تعرض شده احساس نگرانی می‌کنیم و خواستار انجام تحقیقات فوری و شفاف درباره این ادعا‌ها هستیم.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از انتقال ذخیره ژنی «پیروز» به مرکز ملی ذخایر ژنتیکی کشور خبر داد و گفت: همچنین نمونه بافت جنسی و سلول‌های کوشکی هم ذخیره شد.
محققان مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با موفقیت بافت جنسی و سلول های یوزپلنگ کوشکی را جداسازی و ذخیره کردند.
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با جنگ روانی و بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور، جامعه را نگران کنند، گفت: در این وضعیت هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع ضروری است.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر با رأی اعضا به‌عنوان رئیس انتخاب شد.
آیت الله احمد جنتی گفت: سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه اگر آقای هاشمی بود و میتوانست ایده هایی که در ذهن داشت را عمل کند، ما «جمهوری» دیگری داشتیم، گفت: آقای هاشمی با دوراندیشی آینده را می دید و می دانست که با اجبار نمی شود جامعه را به یک سمت کشاند؛ و حالا ما شاهد وضعیت موجود نبودیم.
وزیر ارشاد دولت دوازدهم می‌گوید: بنده شب‌ها که سریال‌های صدا و سیما را مشاهده می‌کنم دو تا سریالی که بتواند مخاطب را میخ کوب کند وجود ندارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: هر مجموعه‌ای که به پشتوانه فعالیت‌های پژوهشی متکی نباشد، دچار روزمرگی می‌شود و مشکلات حل نشده، همچون زخم‌های کهنه، نشاط و پویایی‌اش را از بین می‌برند.
جنتی با تاکید بر اینکه فقدان روحیه بسیجی، زندگی ذلت‌بار را به دنبال دارد، به عبرت‌های تاریخ معاصر ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در تاریخ کشورمان وقایعی وجود دارد که هر ایرانی آزاده‌ای از مرور آن‌ها احساس حقارت می‌کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: حضور غیرتمندانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به معنای عدم وجود مشکلات نیست، بلکه به این معناست که برای حل مشکلات کشور به بیگانگان امید نبسته‌اند.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
دبیر شورای نگهبان گفت: عمل بر اساس تقوا و صداقت باید سرلوحه مدیران و مسئولان شورای نگهبان قرار گیرد تا در انجام وظایف خود دچار سستی یا خروج‌ از مدار اخلاق، انصاف و عدالت نشوند.
دبیر شورای نگهبان گفت: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آن‌ها از اعضای دولت و به ویژه رییس‌جمهور پرتلاش جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تشکر می‌کنیم و توفیق آن‌ها را در ادامه راه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.
عفو بین‌الملل در بیانیه خود به منظور ابزار تاسف گفت: گروه عفو بین‌الملل عمیقا از بابت ناراحتی و خشمی که بیانیه مطبوعاتی ما در مورد تاکتیک‌های جنگی ارتش اوکراین ایجاد کرده، متاسف است.
پوشش‌های نامتعارفی که در جامعه باب شده است سبب می‌شود که کودکان در برخورد با چنین پدیده‌هایی ذهنشان درگیر مسائل جنسی شود. درگیری ذهنی و مشاهده چنین فضایی در جامعه سن بلوغ را کاهش داده و آسیب‌های بعدی را ناشی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ