لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی ژاوی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
باشگاه الهلال عربستان از پیوستن یانیس آنتی توکونمپو بسکتبالیست یونانی به خانواده الهلال استقبال کرد.
کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
پپ گواردیولا حاضر نشد در مورد مذاکرات سیتی با وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا حرف بزند. او در مورد جدایی احتمالی کول پالمر نیز چیز خاصی نگفت.
معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
پدربزرگ آردا گولر، ستاره جدید رئال، از نقش لوکا مودریچ در تصمیم او و دلیل پاسخ منفی به بارسلونا صحبت کرده است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
هربرت هاینر، رئیس بایرن، هرگونه احتمال جدایی لوکاس هرناندز و رفتن او به پی اس جی را منتفی دانست.
اشپورت‌بیلد می‌گوید گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ درباره توافق پی‌اس‌جی با لوکاس هرناندز دروغ بوده و باعث عصبانیت شدید بایرن مونیخ از این رسانه فرانسوی شده است.
لوکاس واسکز امروز زننده گل ششم رئال به وایادولید بود. او روی پاس ادن هازارد گل زد و به خاطر ستاره بلژیکی بسیار خوشحال بود.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد در شهرستان‌هایی که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، چند درصد خانه‌های ۲۰ میلیارد به بالا وجود دارد.
لوکا مودریچ در پاسخ به انتقادات اخیر و اینکه او و تونی کروس دیگر نباید کنار هم بازی کنند، پاسخی داد که باعث نگرانی رئالی ها شده است.
هواداران رئال مادرید بعد از انتشار خبر پیشنهاد باشگاه النصر عربستان به لوکا مودریچ با چنان شور و حرارتی علاقه‌شان را به او ابراز کردند که مودریچ در نهایت به این پیشنهاد قاطعانه پاسخ منفی داد.
لوکا مودریچ، هافبک کروات، پیشنهاد باشگاه النصر برای پیوستن به این تیم در تابستان سال آینده را رد کرد.
مودریچ همچنین در کنار پاسخ منفی دادن به باشگاه النصر، پیشنهاد باشگاه اینتر میامی، باشگاهی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است، رد کرده است.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
پاس گل، گل برتری کرواسی مقابل عربستان را لوکا مودریچ داد تا پیش از جام جهانی یک نمایش خوب به ثبت رساند.
لوکاس واسکز هم پاسخ ادعای ژاوی و لیونل مسی را داد و گفت که قهرمان شدن در چمپیونزلیگ، حاصل شانس و اتفاق نیست.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پنجاهمین پاس گل خود در لالیگا را به ثبت رساند.
اورلین شوامنی یک بار دیگر برای رئال درخشید و نشان داد که می تواند جانشین شایسته‌ای برای کاسمیرو باشد. او در پیروزی 1-3 رئال بر اسپانیول یک پاس گل به سبک لوکا مودریچ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ