حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: با همان سرعتی که از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند، با همان سرعت از آن سوی دیوار به پایین افتادند. ایران هنوز نتوانسته توافق با عربستان را در راستای اهداف اقتصادی خود پیش ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
رابرت مالی، نماینده ویژه پیشین آمریکا در امور ایران در واکنش به توافق ایران و آمریکا برای آزادی زندانیان آمریکایی نوشت: برای سیامک، مراد، عماد و دو نفر دیگر از زندانیان و عزیزانشان این خبر خوشایندی است.
نماینده پیشین مجلس درباره اعتراضات فرانسه نوشت: در ایران هیچ خبرنگاری اجازه پوشش اعتراضات را نداشت و تصاویر پخش‌شده اغلب موبایلی و مخفیانه بود.
محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس پاسخ تندی به توئیت اخیر میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
جلیل رحیمی جهان آبادی در واکنش به خبر واردات مرغ از ترکیه از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی خواست که اگر ارزی وجود دارد آن را به تولید کننده داخلی بدهد تا با آن خوراک وارد کند.
احمد مازنی نوشت: اولین و مهم‌ترین مساله در مورد تجمعات و راهپیمایی‌ها عدم نیاز به کسب مجوز است. اگر در بعضی از موارد مربوط به حقوق مردم به روح حاکم بر یک یا چند اصل قانون اساسی استناد شود، در مورد حق تجمع و راهپیمایی نیاز به تمسک به روح قانون اساسی نیست، چرا که متن اصل بیست و هفتم قانون اساسی بر این حق تصریح دارد.
واکنش نماینده مجلس به استعفای وزیر ورزش
درحالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
در حالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
نماینده پیشین مجلس در واکنش به مصوبه مولدسازی گفت: رویه نانوشته‌ای در کشور وجود دارد مبنی بر اینکه مجلس روز به روز ضعیف‌تر و اختیارات‌شان محدودتر شود. زمانی هم که مجلس ضعیف باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ همانطور که مجلس در شرایطی همچون افزایش مالیات‌ها، سیاست خارجی و... در حاشیه قرار داشت که نتیجه‌اش را داریم می‌بینیم.
نماینده پیشین مجلس در واکنش به مصوبه مولدسازی گفت: رویه نانوشته‌ای در کشور وجود دارد مبنی بر اینکه مجلس روز به روز ضعیف‌تر و اختیارات‌شان محدودتر شود. زمانی هم که مجلس ضعیف باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ همانطور که مجلس در شرایطی همچون افزایش مالیات‌ها، سیاست خارجی و... در حاشیه قرار داشت که نتیجه‌اش را داریم می‌بینیم.
امیر خادم، قهرمان سابق کشتی جهان و نماینده پیشین مجلس در خصوص حواشی و برخوردها با ورزشکاران و سلبریتی‌ها به‌ویژه علی دایی و ترانه علیدوستی صحبت‌هایی مطرح کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خطاب به سران اتحادیه اروپا، گفت: اگر شما این غلط را مرتکب شدید، نتیجه‌اش را خواهید دید.
یک نماینده مجلس می‌گوید: مسئولانی که از پلتفرم‌های فیلتر شده استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانند این دوگانگی را توجیه کنند؟
باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
یک نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد، می‌گوید که فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
نماینده کرج در مجلس با اشاره به اتفاقات روز گذشته در این شهر گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است، این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
یک نماینده پارلمان عراق به اقدام رئیس جمهور ایران در بالا بردن تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ