دبیر شورای نگهبان گفت: همه دشمنان ایران به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم، نقشه‌های آنها ناکام ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه‌های آنان در داخل و خارج است.
رئیس قوه قضاییه گفت:همه در حوزه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی و خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، مسئولیت و تکلیف داریم.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
متأسفانه افرادی که درصدد هستند خود را زبان مردم جا بزنند در عین حال که هرچه به فکر و زبانشان بیاید می‌گویند و وحدت و امنیت کشور را دچار مخاطره می‌کنند، حاضر نیستند در برابر خطر فزاینده عناصر تروریستی این مجموعه سخن بگویند یا در برابر آن‌ها بایستند. در این شرایط حساس، وظیفه نیرو‌های امنیتی برای مقابله با موج در حال رشد تروریسم بسیار خطیر است. آن‌ها باید با هوشیاری بیشتر نقشه‌های دشمنان وحدت کشور را نقش بر آب کنند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی به آموزش و پرورش را برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان کارگشا دانست وگفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان بر مسأله آموزش و پرورش است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی و در جشن انقلاب به آنان یادآور خواهند شد که در قبال ایران و ایرانی همچنان دچار خطای محاسباتی هستند.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
صدا و سیما اعلام کرد: دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. صداوسیمای قوی و پرمخاطب باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است پس دستور کار روشن است: "حمله به بودجه صداو سیما با هدف هزینه‌زایی برای وکلای ملت در تقویت رسانه ملی" در این مقابله اما هم‌نوایی برخی رسانه‌های داخلی موجب تعجب است.
رهبرانقلاب با اشاره به انتشار سندی طبقه‌بندی شده از سوی آمریکایی علیه جمهوری اسلامی، علاج نقشه‌های بدخواهان و پروپاگاندای دشمنان را تبیین صحیح حقایق با ابتکار و نوآوری دانستند.
احمد امیرآبادی گفت: دشمن ۳.۵ میلیون دلار فقط برای نظرسنجی و بررسی میدانی چگونگی آغاز اغتشاشات در شهر‌های مختلف کشور کنار گذاشته بود و حادثه خانم مهسا امینی بخاطر ویژگی‌های خاص این خانم زمینه آغاز نقشه‌های چندساله دشمنان را فراهم کرد.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
فرمانده کل انتظامی گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه‌های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران تنها راه استمرار پیشرفت کشور و نجات آن از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را تسری فرهنگ و روحیه بسیج در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسرائیل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه‌ها کشیده‌اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه‌های منافقان و سلطنت‌طلبان برای ایجاد دوقطبی در زمان بازی‌های تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر گفت: برای مقابله با این اقدام تمهیداتی همچون حضور لیدرهای ورزشی و افراد با تجربه در جام جهانی اندیشیده شده است.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان امسال می‌تواند با حضور گسترده، برنامه‌ریزی منظم و یک کار متفاوت نسبت به گذشته، تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ تاکیدکرد: تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده است تا در هر نقطه‌ای مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آورد.
اهواز- مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس در بیانیه‌ای اهانت اغتشاشگران به ارزش‌ها را محکوم و تاکید کردند «خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده‌اند».
شورای نگهبان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص حوادث اخیر اعلام کرد: ملت شریف ایران و مسوولان کشور، با سرلوحه قرار دادن بیانات آگاهی‌بخش رهبر انقلاب که چراغ راه حرکت همگان در حوادث مختلف است، راه را بر فریبکاری دشمنان داخلی و خارجی مسدود خواهند کرد.
شورای نگهبان در بیانیه ای تاکید کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه پیاده‌روی اربعین را تیری بر قلب آمال و نقشه‌های دشمنان اسلام دانستند و از میزبانی مردم استان‌های مرزی و تلاش نیروهای امنیتی قدردانی کردند.
نماینده سبزوار با بیان اینکه آیت‌الله حائری طی اقدامی شجاعانه و بی‌نظیر مرجعیت را از خود خلع کرده و همه را به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها را یک جا خنثی کرد و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید، تاکید کرد: قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ