مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خبر داده که احتمالا از فصل آینده سهمیه بازیکنان خارجی افزایش یابد. از سوی دیگر، شایعه شده که باشگاه‌ها احتمالا بتوانند از شش یا هفت بازیکن خارجی بهره ببرند. اینکه فدراسیون یکباره دست به چنین تصمیمی زده، ارتباط مستقیمی با افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان ایرانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی عراق کار خود را با مسی‌ها از سر گرفت تا شایعات مطرح شده درباره او از بین برود.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.
دستور سجادی به حراست وزارت ورزش: بدون مماشات با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال که مسبب اتفاقات تاسف‌بار تمرین دیروز بودند، برخورد کنید.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز درباره دیدار با «علی باقری‌کنی» اعلام کرد: دیروز و امروز گفتگوهای فشرده‌ای با معاون وزیر امور خارجه ایران داشتم.
در پی عملیات ددمنشانه دیروز صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در شهر جنین که به شهادت و مجروح شدن شماری از فلسطینیان انجامید، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای به شدت اقدامات این رژیم را محکوم کرد.
پس از آنکه بسیاری کشورها از روسیه و چین گرفته تا مصر و پاکستان حذف دلار از مبادلات تجارت خارجی خود را کلید زدند حالا خبر رسیده پای فرانسه هم به این ماجرا باز شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به درگیری دیروز ایران و طالبان گفت: از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد؛ اختلافی به وجود می‌آید و دعوا می‌شود.
خبرنگار و نویسنده مطرح روسیه که دیروز (شنبه) پس از انفجار خودرو به کما رفته بود، هشیاری خود را به دست آورد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حمله پهپادی دیروز اوکراین به کرملین واکنش نشان داد.
کودک اهوازی در پی سقوط به حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب جان خود را از دست داد. میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز دیروز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین۱۴۰۲ از منزل خارج شد و در حوضچه‌های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدور قطعنامه دیروز پارلمان اروپا در خصوص بدحالی دختران دانش‌آموز در برخی مدارس، تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان و مایه تعجب و تأسف است.
وزیر امور خارجه گفت: جهانِ خسته از جنگ‌های بزرگ جهانی دیروز و چالش های منطقه‌ای و بین المللی امروز، بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد(ص) و پیامبران الهی برای صلح و ⁧امنیت⁩ است.
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت روحانی در صفحه توییتر خود به تحلیل سخنان دیروز ابراهیم رئیسی در جمع سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشور‌های خارجی پرداخت.
مشاور رئیس جمهور اوکراین دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اتخاذ رویکردی مشابه آنچه از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای اسرائیل مطرح شده بود، از مشارکت کیف در اقدام علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان خبر داد.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: دیروز فیبر منطقه قطع و و پاره شده بود به همین دلیل برخی سامانه‌های شهرداری تهران از جمله تهران من از دسترس خارج شد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعاهای دیروز مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره کاهش «خوش‌بینی» درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات رفع تحریم‌ها را تکرار کرد.
آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تحریمی گروه‌های تروریست! خارج می‌شود؟! دیروز آقای محمد مرندی گفت: «‌ماه‌هاست که می‌گویم حذف سپاه پاسداران از FTO (فهرست ادعایی سازمان‌های تروریستی خارجی) پیش‌شرط نیست‌»! ایشان توضیح ندادند که «‌پیش‌شرط‌» نیست؟ یا اصلاً در میان شرط‌ها نیست؟!
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
نشانه‌های پُرکاری و کم کاری تیروئید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ