نمانیا گودلی، ستاره سویا، که با این تیم یک بار فاتح لیگ اروپا شده می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا در بوداپست برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمانیا ویدیچ، مدافع اسطوره‌ای منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره عملکرد زوج رافائل واران و لیساندرو مارتینز صحبت کرده است.
بعد از اعتراض شدید مورینیو به جدایی نمانیا ماتیچ از رم در بازی دوستانه اخیر این تیم، جالوروسی و پاری سن ژرمن برای انتقال لئاندرو پاردس به تیم ایتالیایی به توافق رسیدند.
بر اساس گفته‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، مهم‌ترین راه برای پیشگیری از گرمازدگی، نوشیدن مایعات کافی است. منتظر نمانید تا تشنه شوید. تشنگی به تنهایی نشانگر کاهش سطح مایعات در بدن است.
رسانه‌های عبری زبان از خودسوزی یک نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
نمانیا گودلی بازیکن صربستانی سویا پس از بازگشت به تمرینات همه را متعجب کرده است.
پائولو دیبالا و نمانیا ماتیچ در جدیدترین تمرین رم شوخی جالبی را به نمایش گذاشتند که مورد توجه هواداران جالوروسی قرار گرفته است.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: مسابقات سخت و فوق العاده مهمی را پیش رو داریم و برای آنکه از قافله کسب سهمیه المپیک عقب نمانیم باید در همه تورنمنت ها حضور داشته باشیم.
در جریان دور جدیدی از ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی، منابع عبری ساعاتی پیش از اصابت یک فروند پهپاد انتحاری مشکوک به محله‌ای مسکونی در شهر ساحلی اشغالی «نتانیا» در فلسطین اشغالی خبر دادند.
نمانیا ماتیچ، بازیکن باتجربه رم، پیش از رویارویی با بایرلورکوزن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا درخصوص اهمیت این رویارویی برای خودش صحبت کرد.
نمانیا ماتیچ، هافبک رم، می‌گوید از این که بارها توانسته برای تیم ژوزه مورینیو بازی کند بسیار خوشحال و راضی است.
نمانیا ویدیچ، مدافع سابق منچستریونایتد در یک برنامه یوتیوبی شرکت کرد و از خاطراتش در یونایتد برای بینندگان حرف زد.
دستگاه‌های اندرویدی به تعدادی تنظیمات مجهز شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا تجربه بهتری از استفاده از گوشی‌های هوشمند داشته باشید.
احسان حاج علی اکبر گفت: با در نظر گرفتن اصل مشاوره و توزیع دارایی‌ها، می‌توان توصیه به سرمایه‌گذاری و سهامداری در بازار سرمایه داشت.
آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی گفت: امروز حل مشکل معیشت مردم در اولویت کار مسئولین باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به این مردم را سرعت بخشند و زمینه را برای نفوذ دشمن مسدود نمانید.
محسن مهدیان مدیرعامل روزنامه همشهری در یادداشتی، بر بستن پلتفرم‌ها تاکید کرد و نوشت: آقایان مسوول... در رفتار‌های آشوب طلبانه نمانید؛ باید ذهن‌ها را از پیشروی دشمن آزاد کرد و نه صرفا خیابان ها.
پائولو دیبالا که نامش در فهرست یازده نفره رم برای بازی امشب با آتالانتا دیده می‌شد در جریان گرم کردن تیم رم از ترکیب کنار گذاشته شد تا نمانیا ماتیچ به جای او بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ