سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر متاثر از سوانح جوی کشور طی ۵ روز گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثرین حوادث جوی در ۵ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با تشریح مهم‌ترین اقدامات هلال‌احمر در سیل خردادماه، از امدادرسانی به ۴۹ هزار و ۵۶۲ نفر، در ۲۷ روز گذشته خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته ۹ حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: این حوادث منجر به جان باختن چهار نفر شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش کامل امدادگران در ۲۴ استان از جمله تهران و امدادرسانی به ۸۶۱ نفر در ۸ استان غربی و شمال‌غرب کشور در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی به بیش از ۳۴ هزار نفر خبر داد.
بنا بر گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر، طی عملیات‌های این سازمان به ١١٠١٢ نفر امدادرسانی صورت گرفته و برای ٢٨٦ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان برای بازدید از روند امدادرسانی راهی مناطق زلزله زده ترکیه شد.
رئیس جمعیت هلال احمر ایران جهت بازدید از روند امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله ترکیه عازم این کشور شد.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این جمعیت طی شبانه روز گذشته به چهار حادثه امداد رسانی کرده است، گفت: در این حوادث یک نفر جان خود را از دست داده است.
ارومیه - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع زلزله در کشورهای ترکیه و سوریه، نیروهای واکنش سریع هلال احمر از این استان برای امدادرسانی به این کشورها اعزام شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر متاثر از سوانح جوی کشور طی ۵ روز گذشته خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امدار رسانی به ۱۰۰ نفر گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی شهرستان خبرداد.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادگران هلال احمر اندیکا شامگاه امشب به ۱٠ خودروی گرفتار در برف و کولاک محور اندیکا_ تاراز امدادرسانی کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در برخی از استان‌های کشور، از آماده‌‎باش امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی در حوادث احتمالی جوی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد.
اهواز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از اعزام هشت تیم عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز خبر داد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به نقش هلال‎ احمر در امدادرسانی و ارائه خدمات در مسیر پیاده ‎روی اربعین گفت: جمعیت هلال‎ احمر، یک نیروی جهادی فراتر از مرزها است.
مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هزار و ۲۰۰ نفر نیروی هلال احمر خراسان رضوی برای امداد رسانی دهه صفر خدمت رسانی می‌کنند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در اولین روز شهریور ماه، واژگونی پیکان وانت در محور سمنان_دامغان حادثه آفرید، گفت: در این سانحه متأسفانه یک نفر جان باخت.
رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران هلال احمر در یک هفته گذشته جان ۸۰۹ هموطن را در حوادث مختلف نجات داده‌ و در مجموع به حدود ۱۶ هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه از دوازدهم لغایت هجدهم مردادماه ۱۶ حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان باختند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه از دوازدهم لغایت هجدهم مردادماه ۱۶ حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان باختند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به جان باختن ۹۰ نفر در جریان سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: در این عملیات‌ها ۷۹ هزار نفر امدادرسانی و بیش از ۳ هزار نفر به مناطق امن منتقل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ