رئیس جمعیت هلال احمر از آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر به آمادگی لازم برای پوشش پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و از استقرار ۱۲۰۰ نیروی درمان اضطراری در مسیر پیاده‌روی خبر داد.
دوره آموزشی امدادرسانی در تجمعات انبوه ویژه عملیات اربعین ۱۴۰۲ برای امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار می‌شود.
هلال‌احمر ایران در پی فروریختن ساختمانی در اسکندریه برای اعزام تیم‌های امدادی به مصر اعلام آمادگی کرد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بهره‌گیری از فعالیت داوطلبانه زائران متخصص در حوزه‌های پزشکی، پرستاری و درمان را یک تجربه موفق دانست و بر گسترش این فعالیت ها تاکید کرد.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان خوزستان گفت: ۲۸ تیم جمعیت هلال احمر خوزستان برای امداد رسانی احتمالی به دلیل بارش‌های گسترده در آماده باش هستند.
قائم مقام سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: بیش از ۲۰ هزار امدادگرمتخصص و آموزش دیده در حال حاضر در سراسر کشور با هلال‌احمرهمکاری و آمادگی مقابله با حوادث را دارند.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رسمی برای کمک به مردم زلزله زده دو کشور ترکیه و سوریه خبر داد.
سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی تیم های سحر برای اعزام به مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد مباحث مربوط به مدیریت تجمعات انبوه را در سطح بین‌المللی در مراکز آموزشی خود ارائه دهد.
مدیرعامل صنایع نساجی هلال‌احمر از آمادگی برای تامین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران‌های طبیعی از تولید ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه چادر امدادی و ۲۸ هزار تخته پتو در ماه گذشته خبر داد.
آتش‌نشانی تهران با هلال احمر برای افزایش آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات در مدارس همکاری می کنند.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر از آمادگی واحدهای سریع الاستقرار درمان اضطراری در همه استان‌های کشور برای پاسخ بهداشتی و درمانی به سوانح در عملیات‌های داخلی و بین المللی خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به لزوم آموزش همگانی برای آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی، از صدور دو میلیون و ۲۰۰ گواهی آموزشی در کشور خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید آنتی بیوتیک گفت: آمادگی داریم داروی مورد نیاز وزارت بهداشت را در کمتر از ۳ روز تأمین و وارد کنیم.
شرکت صنایع نساجی هلال ایران آماده اجرای طرح عملیاتی تولید ۲ میلیون تخته چادر و ۸ میلیون تخته پتو جهت تأمین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران‌های طبیعی احتمالی است.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: براساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آمادگی ۱۰ هزار مربی سازمان جوانان در سراسر کشور برای ارائه آموزش‌های امدادی در مدارس و مهدهای کودک خبر داد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه سلامت زائران اولویت اساسی است، گفت: وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر با ظرفیت و آمادگی کامل در صحنه و میدان عملیات حضور دارند.
جمعی از مسئولان حوزه اداری و پشتیبانی ارتش با حضور در شرکت صنایع نساجی هلال ایران ضمن بازدید از خطوط تولید در خصوص گسترش همکاری‌ها با مدیران شرکت نساجی به گفتگو پرداختند
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در صورت تأمین اعتبار مالی می‌توانیم مراکز تخصصی همودیالیز را در سراسر کشور توسعه دهیم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه این جمعیت در حال ارتقای سطح توان امدادرسانی به شهروندان است، از آمادگی برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ