رئیس جمعیت هلال احمر ایران جهت بازدید از روند امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله ترکیه عازم این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
« یوهانس بروئر» رئیس دفتر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران امروز برای خداحافظی و «رجیس ساویو» جانشین او برای آشنایی به دیدار رئیس جمعیت هلال احمر آمدند.
رئیس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی‌بین دو کشور دانست.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید براینکه مسئول سلامت جسمی زائران ایرانی حج ۱۴۰۲، هلال احمر است، افزود: کادر پزشکی در سطح استاندارد به عربستان اعزام می‌شود تا سلامت زائران در معرض خطر قرار نگیرد
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
اردوغان رئیس جمهور ترکیه نشان فداکاری این کشور را به پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
رجب طیب اردوغان با اعطای لوح و نشان فداکاری به پیرحسین کولیوند از خدمات سریع و مناسب هلال احمر ایران در عملیات نجات و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ترکیه، قدردانی کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای سوری خود از تلاش برای افزایش کمک‌های بین‌المللی به مردم زلزله زده سوریه خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هماهنگی مناسبی میان تیم عملیات امدادی اعزامی ایران با مسئولان ترکیه وجود دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر از بارگیری محموله ۵۵ تنی شامل اقلام زیستی و امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۷.۸ ریشتری در دو کشور، سوریه و ترکیه، به رؤسای جمعیت هلال‌احمر هر دو کشور تسلیت گفت.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رسمی برای کمک به مردم زلزله زده دو کشور ترکیه و سوریه خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد مباحث مربوط به مدیریت تجمعات انبوه را در سطح بین‌المللی در مراکز آموزشی خود ارائه دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: آرزومندم در ادامه مسیر با به کارگیری تمامی‌توان خود شاهد سالی به دور از حوادث، جوامعی تاب‌آورتر و آرامشی جهانی باشیم.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در دیدار با معاون وزارت بهداشت عراق، زمینه همکاری‌های مشترک دو مجموعه بررسی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت برای موضوع تغییرات اقلیمی، اقدامات ساختاری انجام داده و مواجهه با چالش‌های آب و هوایی را اولویت خود می‌داند.
رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عراق با سرکنسول ایران در کربلا دیدار و پیرامون راهکارهای رفع چالش‌های مراسم اربعین در سال آینده گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ تن دارو از ایران به کشور عراق منتقل شده است، اضافه کرد: سرم و برخی از داروهای تخصصی مورد نیاز زائران از کشور عراق خریداری شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تعداد زائرانی که امسال از ایران به اربعین آمدند بیش از تصورات ما بود.
رئیس جمعیت هلال احمر از فعالیت هزار و ۲۰۵ مرکز عملیاتی ثابت و موقت ویژه اربعین حسینی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام علی (ع) در ایام اربعین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. این بیمارستان متعلق به کشور ما و در اختیار هلال احمر است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به هلال‌احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ