رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به جان باختن ۹۰ نفر در جریان سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: در این عملیات‌ها ۷۹ هزار نفر امدادرسانی و بیش از ۳ هزار نفر به مناطق امن منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: در اغتشاشات سال گذشته آمریکایی‌ها ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که قرارداد الیور کان به طور عادلانه و با اطلاع او فسخ شده است.
خاندوزی درباره اقدامات انجام شده برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفته و به محض پایان مذاکرات از طریق رییس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می شود.
رئیس سازمان اورژانس کشور، در خصوص ماموریت های اورژانس در جریان مسمومیت های دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در ۳ روز تعطیل اخیر ایران یا امروز که دبی تعطیل بود نرخ درهم را با نرخ سازی بالا می‌بردند!
علی مطهری به رییس صداوسیما نامه نوشت و سخنان منتسب به امام خمینی (س) در یک برنامه تلویزیونی را تکذیب کرد.
آخرین رئیس تشریفات دربار پهلوی گفت: «کار ما در دربار نظارت بر بسته‌بندی اثاث بود. اعلیحضرت و شهبانو صورت اثاثی را که قرار بود با خود ببرند می‌دادند و من براساس آن سیاهه به خدمتکاران مطمئن دستور می‌دادم آن‌ها را دقیقا بسته‌بندی کنند.»
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: کارت اجاره‌ای به افراد غیر بازرگان می‌دهیم بعد تلاش می‌کنیم تخلف آنها را ردیابی کنیم، سپس پرونده‌ها راهی دادگاه می‌شود!
داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در حاشیه مجمع انتخابات هیات تنیس استان تهران گفت: کاندید شدن سرپرستهایی که منصوب می‌کردیم برای انتخابات کاندید می‌شدند و باعث ایجاد شائبه می‌شدند.
رییس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح حوادث سمیرم گفت: در حوادث دهم دی در این شهر، یک نفر از نیرو‌های سپاه پاسداران به نام محسن رضایی به شهادت رسید و سه نفر نیز از نیرو‌های سپاه زخمی شدند.
رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) در مورد ارتباط خود با رانندگان فرمول یک صحبت کرد.
«ژورژ مالبرونو، خبرنگار روزنامۀ فیگارو، به نقل از منبعی در کاخ الیزه، گزارش داد که دفتر ریاست جمهوری فرانسه مایل نبود برنارـ هانری لوی، نویسندۀ فرانسوی و چهرۀ رسانه‌ای مشهور در جریان دیدار امانوئل ماکرون با گروهی از زنان مخالف حکومت ایران در عکس‌ها دیده شود.»
دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خسارات زیاد زلزله احتمالی در پایتخت توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: مادر شهید مدافع امنیت به من گفت محکم بایستید و به مردم خدمت کنید، من یک فرزندم شهید شده، اما پنج فرزند دیگر دارم که تقدیم راه خدا میکنم
روایت رئیس جمهور از هدیه دادن تجهیزات اتاق عمل تولید داخل به یکی از کشورهای همسایه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایت رئیس جمهور از دیدار با رئیس جمهور فرانسه و پژوهشگران سیاست خارجی آمریکا در نیویورک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دشمن دنبال ایجاد زحمت است ولی کار به جایی نمی برد. البته بعضی ها در داخل خیلی زود قضاوت می کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
معاون اول رییس جمهور با ترسیم شرایط و اوضاع کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و صرف و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود، ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل به عنوان عواملی یاد کرد که شرایط بسیار سختی را پیش روی دولت قرار داد.
کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ