رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان برای بازدید از روند امدادرسانی راهی مناطق زلزله زده ترکیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان داوطلبان از برپایی ایستگاه‌های مرهم زائر در هیأت مکتب الزهرا و ریحانه النبی (س) با همکاری داوطلبان تهران همزمان با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
اردوغان رئیس جمهور ترکیه نشان فداکاری این کشور را به پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
رجب طیب اردوغان با اعطای لوح و نشان فداکاری به پیرحسین کولیوند از خدمات سریع و مناسب هلال احمر ایران در عملیات نجات و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ترکیه، قدردانی کرد.
نیشابور ـ رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در املاک جمعیت هلال احمر کسی نمی‌تواند تصرفی ایجاد کند و اغلب اموال سازمان هلال احمر کشور را مولد سازی خواهیم کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر ایران جهت بازدید از روند امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله ترکیه عازم این کشور شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رسمی برای کمک به مردم زلزله زده دو کشور ترکیه و سوریه خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد این گونه باشد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد به این گونه باشد.
جزئیات بازداشت یکی از سرپل‌های شبکه اینترنشنال و لیدر اغتشاشات/ آزادی ۹۸.۵ درصد از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران/رئیس سابق جمعیت هلال احمر در زندان است
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: فرزاد مجیدی به عنوان مشاور ورزشی این سازمان با هدف استعدادیابی جوانان هلال‌احمری در زمینه فوتبال، امروز عازم قم خواهد بود.
رئیس جمعیت هلال احمر به همراه رئیس سازمان امداد و نجات از امدادگر حادثه دیده اردبیلی عیادت و تاکید کرد که هرگونه اقدام لازم برای بازگشت سلامت کامل این امدادگر انجام شود.
رئیس جمعیت هلال احمراز راه اندازی مهدکودک‌های هلال احمر خبر داد و گفت: دانش آموزان سفیران هلال احمر می‌شوند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سند توسعه اقتصادی جمعیت هلال احمر تدوین می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر از آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در تلاشیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم و توسعه روابط داخلی و تعاملات بین‌المللی، خدمات‌رسانی به مردم کشور را توسعه دهیم.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ظرفیت‌های هلال احمر را تا چهار برابر افزایش دادیم، چه در بحث دارو و چه در بحث تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی، هلال احمر را تقویت کردیم.
پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر فردا به شهرهای گلپایگان و خوانسار در استان اصفهان سفر می کند.
رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق بی‌آب همدان و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به شهر سفر کرد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از تلاش این سازمان برای توسعه خدمات حمایتی از دانش‌آموزان نخبه خبر داد و گفت: هلال‌احمر در حال حاضر حدود ۶۰۰ دانش‌آموز را تحت پوشش دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، رفتار سرمربی استقلال با تیم امدادی حاضر در ورزشگاه انزلی را خارج از عرف دانست.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدامات این جمعیت را در تاسوعا و عاشورای حسینی تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ