رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در برخی از استان‌های کشور، از آماده‌‎باش امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی در حوادث احتمالی جوی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران خواست از هرگونه طبیعت گردی در کوهستان‌ها بویژه جاده چالوس پرهیز کنند.
سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی امدادگران ۷ استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار هواشناسی در سه استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در ۳ استان کشور و در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد:‌ لازم است که مردم نیز یکسری نکات را مدنظر قرار دهند که از جمله آن می‌توان به پرهیز از کوهنوری و صعود به ارتفاعات، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و ... در حین بارش شدید اشاره کرد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این سازمان درپی پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات در پی هشدار سازمان هواشناسی، با اشاره به آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال‌احمر در استان تهران، گفت: از هم‌وطنان درخواست داریم تا از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیرو‌های این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان‌های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را اعلام کرد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در استان‌های شمال شرقی، شمال غربی و غرب کشور، امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هشدار نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۴ استان کشور از آماده‌باش هلال احمر برای مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد.
مدیرعامل سازمان هلال احمر شهرستان آران و بیدگل از پیدا شدن ۱۷ خودرو گمشده در کویر مرنجاب آران و بیدگل توسط عوامل هلال احمر این شهرستان خبر داد.
تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران در خصوص احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات این استان هشدار داد.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش اثرات مخرب، در صورت امکان، سفر نکنند. در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
با افت دما و استفاده بیشتر از وسایل گرم‌کننده، خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن افزایش یافته‌است. مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر می گوید با رعایت چند نکته این خطر از افراد دور خواهد شد.
اداره کل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در خصوص خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هشدار داد و توصیه‌هایی را برای جلوگیری از گازگرفتگی ارائه داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ