مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هزار و ۲۰۰ نفر نیروی هلال احمر خراسان رضوی برای امداد رسانی دهه صفر خدمت رسانی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر به آمادگی لازم برای پوشش پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و از استقرار ۱۲۰۰ نیروی درمان اضطراری در مسیر پیاده‌روی خبر داد.
معراج ۳۱۳ با الگوبرداری از پهپاد آیروسوند آمریکایی طراحی شده و قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی پرواز کند. وزن برخاست آن ۳۳ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به‌وزن ۵ کیلو را حمل کند.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که انتقال بیش از ۱۰۰۰ سرباز به مرز بلاروس را آغاز کرده ایم تا هر گونه تلاشی برای بی ثباتی را متوقف کنیم.
اشکان موسوی با اشاره به استقرار ۴۴۰۰ نیروی امدادی در سواحل شمالی کشور، از راه اندازی ۱۰۰ پایگاه موقت ساحلی در مناطق پرخطر شمال کشور خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر با اشاره به استقرار ۴۴۰۰ نیروی امدادی در سواحل شمالی کشور، از راه اندازی ۱۰۰ پایگاه موقت ساحلی در مناطق پرخطر شمال کشور خبر داد.
کاخ سفید در تازه‌ترین گزارش خود از جنگ اوکراین مدعی شد که روسیه در پنج ماه گذشته، دست کم ۱۰۰هزار نیروی خود را از دست داده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس استان در آستانه نوروز خبر داد و گفت: ۶۳۰ تیم خودروریی، موتوری و پیاده در حوزه انتظامی پیش بینی شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برخی از نخبگان علاقمند به استخدام در نیروی زمینی ارتش هستند و در این زمینه دستورالعمل استخدامی متفاوتی داریم تا این نخبگان به سرعت جذب نیروی زمینی شوند.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
طبق اسناد داخلی توئیتر، تعداد کارمندان ثابت پلتفرم به حدود ۱۳۰۰ نفر رسیده که کمتر از ۵۵۰ نفر آنان مهندس هستند.
در طول دهه ۱۹۸۰، ارتش چین شروع به ساخت نیروی نظامی عظیم کرد که بیش از ۱۲۰۰ موشک بالستیک کوتاه برد و میان برد را شامل می شود و این موشک‌ها می‌تواند پایگاه‌های آمریکایی و تایوان را نابود کنند.
در طول دهه ۱۹۸۰، ارتش چین شروع به ساخت نیروی نظامی عظیم کرد که بیش از ۱۲۰۰ موشک بالستیک کوتاه برد و میان برد را شامل می شود و این موشک ها می تواند پایگاه های آمریکایی و تایوان را نابود کنند.
غلامعباس بهرامی‌نیا از آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به هم وطنان خبر داد: در کل کشور ۱۲۰۰ نفر نیروی راهدار در ۱۱۵ پایگاه راهداری مشغول به خدمات رسانی هستند.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱۰۰ نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
ماهواره‌بر زیرمداری قائم ۱۰۰ توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرتاب شد.
ماهواره‌بر زیرمداری قائم ۱۰۰ توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرتاب شد.
کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت می‌تواند زنگ هشداری برای ساختار و شاکله سازمانی و در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت در آینده باشد.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران عزیز و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است.
رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با شبکه خبر از اعزام ۴۴ هزار نیرو هلال احمر در اربعین حسینی خبر داد.
۲ نفر از اعضای مسلح این تیم قاچاقچی به همراه شناور متخلف با حکم مقام قضایی در اسکله ناوتیپ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در توقیف هستند و محموله ضبط شده مواد مخدر پس از صورت جلسه به ضابط قضایی و انتظامی در حال تحویل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ