رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از اعزام هشت تیم عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از اعزام تیم ۵۰ نفره «راه انداز» مراکز درمانی هلال احمر برای اربعین حسینی خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.
معاون امداد جمعیت هلال احمر ایلام گفت: به دنبال زمین لرزه موسیان ٢ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند؛ پایگاه‌های امداد و نجات درحالت آماده باش قرار گرفتند.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
تبریز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از اعزام هفت تیم به مناطق زلزله زده میانه و سراب خبر داد.
قوچان ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از اعزام ۳ تیم ارزیاب جمعیت هلال‌احمر به مناطق زلزله‌زده این شهرستان خبر داد.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز موجب حریق شده که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شده اند.
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بیرجند-سربیشه خبر داد و گفت: هفت تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص هلال‌احمر با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس گفت: در پی زلزله ۳ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هماهنگی مناسبی میان تیم عملیات امدادی اعزامی ایران با مسئولان ترکیه وجود دارد.
رضازاده عضو تیم اعزامی هلال احمر به ترکیه گفت: سگ های زنده‌یاب بسیار کمک کرده‌اند و هم اکنون با کمک سگ های زنده‌یاب و صحبت های اهالی منطقه درحال آواربرداری و نجات جان یک کودک دو ساله هستیم.
سرپرست تیم های اعزامی هلال احمر ایران به ترکیه گفت: امدادگران ایرانی ۳ محبوس شده زیر آوار ناشی از زلزله در ترکیه را نجات دادند.
سرپرست تیم های اعزامی هلال احمر ایران به ترکیه گفت: امدادگران ایرانی ۳ محبوس شده زیر آوار ناشی از زلزله در ترکیه را نجات دادند.
دومین گروه‌های واکنش سریع از هلال احمر ایران امروز جهت نجات جان حادثه دیدگان به ترکیه اعزام شدند.
معاون بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر از اعزام ۶ تیم امداد و نجات و درمانی به کشور ترکیه، خبر داد.
سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی تیم های سحر برای اعزام به مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.
تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از اعزام دو تیم آنست و یک تیم واکنش سریع هلال احمر تهران برای زلزله خوی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام خبر وقوع زلزله ۵ ریشتری در هرمزگان گفت: دو تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
فیروزکوه- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از وقوع سیل در مناطقی از فیروزکوه خبر داد و گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اعزام دو تیم سحر سازمان جوانان هلال احمر به منطقه سیل زده امامزاده داوود(ع) خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در طرح دادرس، هشت آیتم امدادی را فراگرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ